- jag tror sommaren uppfanns för att få hångla

Heeeeeeeeej!
Jadu, mitt liv rullar på i sin vanliga ordning i min ovanliga familj. Häromdan hade jag varit ute och sprungit och mamma, gustav och albin sitter i köket. Jag går in dit och gör sit-ups (jaaaa, vasan, here I come!) och hur slutar det inte om det inte blir så att alla (till och med mamma!) lägger sig ner och försöker överbevisa varandra. Okej, mamma försökte väl inte, hon ville bara visa att det dom gjorde på sin tantgympa var också jobbigt minsann!
Well, där låg vi allihop och tävlade i olika magtävlingar. Då kommer Albin på att hans lår bara består av muskler numera så efter ytterligare någon minut står alla tre och jämför sina lår. varför hamnade jag i en familj där det inte spelar någon roll att man faktiskt utmanar sin kropp på alla sätt som går, nej, i den här familjen ska man fanimej göra det bra också, annars kan det lika gärna va!

Aja, jag älskar den ändå :). Min dag har bestått av skola (jag vill döda någon för vårt jävla internationella ekonomi-prov och ja, jag vill döda någon för om två veckor är vi tillbaka på ruta ett igen med chaib som lärare - HUR FAN GICK DET TILL?!??!)

och handlande med mormor :). Jag älskar henne! Hon är liten, gråhårig och dricker mörk lättöl, sådan mormor ska jag bli :D. Och trots att jag haft en pappa som jävlats med mig hela dan...
- Pappa, betalar ni utbildningsmässan till Gbg eller? Resan dit, hem och inträde på mässan?
- Jag betalar bara för en enkelbiljett till Gbg! Hem behöver du inte komma igen.
och trots att han sjungit hela dagen och gärna gör det på mitt golv så har jag lyckats plugga liiiiite ;P

Men träningen var dagens höjdpunkt, like always :) <3. Jag fick en hel del tid att tänka och jag kom väl fram till en hel del egentligen. Att jag måste ta till vara på det här året istället för att ha en ständig ångest. Att jag inte kommer kunna njuta av min studentdag, jag kommer bara gråta. Att jag måste träna mer. Att jag måste plugga mer. Att jag måste äta mer nyttigt. Att jag måste ha mer pengar. Well, det ordnar vi va? ;)

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0