- jag är inte rasse, jag är bara nasse

Okej, vad har hänt sen sist?

I torsdags testade jag att jobba ute på Sandsjöbaden och det gick bra, I guess ;D. Haha. Och i fredags blev det utgång för fulla muggar med världens bästa gäng. Har jag sagt att jag har världens bästa vänner i alla lägen? :)

Så efter en great kväll med vännerna var det hem och sooova till klockan sju (woho för helger och dessa sovmorgonar!). Det visade sig att varannan vatten grejen var grejen för mig, haha. Ingen bakfylla så glatt åkte jag ut till Hultarp med papi för att städa ihop 500 pix :D Tack tack!

Efter att ha varit hemma i några timmar och sovit lite till åkte jag ut till Sandsjöbaden för att avverka ytterligare ett arbetspass. Och tjejerna därute är ju totalt genomunderbara så det gick bra bra :). Efter x antal timmar där så åkte jag ut till Joakim och somnade direkt! :D

När jag rullade in på Strandvägen igen så var det dags för våfflor hos Arins, vilket inte satt helt fel :). Resten av dan har väl ägnats åt att skrika på min familj (varför saknar man sina syskon när dom är borta, men orkar inte med dom när dom väl är här?) och har försökt plugga en del också. Men 160 sidor internationell ekonomi är väl inte riktigt det roligaste provet i världshistorien..

Och nu ska jag väl försöka läsa ett kapitel till innan det är dags för sängen och imorgon börjar ännu en skolvecka. GE MIG LOV??!

Puss/Johanna

varför blir det alltid såhär? är det så mycket fel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0