- här brukar jag slänga mina lik

Hej hopp hallå!
Jag börjar få riktigt ont i benen och ryggen, för jag har suttit på en hård skrivbordsstol HELA dan, eftersom jag är för lat för att dra ut skrivbordsfåtöljen från mitt rum. AJ!

Men vilket fall, jag har knappt kunnat lämna stolen. SMALLVILLE <3, all day long! Jag tror jag är kär i Clark Kent :), tänk liksom.. superkrafter OCH en hjärna. Tjaaa, varför inte?

Ne, dags att sluta snacka skit. Jag har suttit här större delen av dan som sagt. Helgen har varit till belåtenhet. I fredags blev det lite innebandy och sen utgång för att sedan åka med Stefan ut till Abg. Något har hänt med mig som gör att jag blir förjävla äckligt bakis varje gång jag dricker, så lördagens mående var allt annat än bra. Fy tjyyyyven, är det här straffet för att jag ALDRIG blev bakis back in the days, oavsett hur mycket jag drack? Buhu, bring me back to nian! ;P

Men iaf, lördagen gick åt till att shoppa lite med mami nere på stan :). Mys, som alltid <3. Lite matteplugg (tjaaa, typ max 20min, jag är inte den som pluggar på en lördag liksom.. känns lite overkill.). Sen kom Joakim och vi hann precis titta på lite TV innan det var dags för oss att laga tacos (och ja, under det gågna året har vi blivit rätt duktiga på det, eller hur älskling?).

Vid sjutiden kom mormor och Stina in för att äta med oss och när äntligen min bakfylla tog slut åt jag alldeles för mkt :P. Jag och Joakim åkte iaf till Emelie och Andreas för att titta på en film, vilket vi gjorde. Och jag försökte väl skylla ifrån mig, att det inte var jag som valde den. En skräckfilm, men ganska rolig på sitt sätt ;D.

På vägen hem därifrån stannade vi till hos Stefan på Pinnen och han är väl alltid lika trevlig när det gäller bakisdagar, tack Stefan säger vi för den!

Aja, söndagen gick åt till älskling, plugg, promenad med mami och.. Smallville :D

nu BORDE jag plugga lite matte, men duktig som jag är ska jag titta på ett sista avsnitt för dan och sen dricka te med min madre :)

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0