- duvhångel

Hej hopp! :D
Gårdagen var braaao :) Skolan gick fort och efter ett träningspass och lite städning satt jag på bussen ut till Abg. Där blev det TV-kväll i soffan med familjen Strandh och det är väl aldrig fel :)
Fick somna i Joakims armar och inget slår det, någonsin <3

Idag vare upp och hoppa efter att vi sett Lejonkungen 3 ;). När dom lämnat av mig här så blev det städning från 13.00 till 16.00 ;) nu är mitt rum helt dammfritt :D. Och efter det blev det en efterlängtad löptur <3 <3.

Sen dess har jag försökt plugga lite, ätit mat, kollat Smallville och jaa.. kollat Smallville ;D Kände att jag behövde en kväll utan att göra något alls. :)

grattis emelie och andreas! :)
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0