- do I really feel the way I feel?

Heeeeej!
Idag blev det sovmorgon (veckans enda dessutom, tjiiihooo på den!) och iväg till Småföretagande. Där fick IrreFirre hjärtsnurr när jag skrek men jävlar vad snygg bruden är i sin nya frilla! Så jävla klockrent, fashionista! :D <3

Well, Småföretagande B satte väl sin glans på resten av dan. Kändes som vi gick 10000steg bakåt i vårt företag, men lite motgångar borde vi väl klara.. right?
På svenskan gjorde vi knappt något, eller jo, vi skrev lite på vårt arbete men vi var hungriga och lite irriterade så jag, Landin och Beckius drog en pizza istället. Woho, skulle vi inte sluta med sånt?

Yes, och när vi skulle gå till aulan (föreläsningen började vid 12) så vare låst och vi fick lite panik. Men då var gud med oss, bokstavligt talat! Där kom skolpastorn och räddade oss genom övre dörren, tack tack!

Väl inne i aulan vare en kvinna som tagit ur sig en sekt som snackade. Och det var skrämmande, hur mycket skit det faktiskt finns i världen. Att det finns rakt framför ens ögon och att man inte ens ser det. Läskigt och skrämmande vare iaf.

Joakim följde med hem en sväng, vi skulle egentligen upp till Emelie och Andreas men hade ingen bil och min lata sak till pojkvän orkade inte gå upp i regn.

Efter att han åkt hem blev det lite plugg och träning. Haha, hur det måste sett ut ska vi väl inte ens prata om :P Med en DJÄVULSK träningsvärk i vänstra benet tog jag mig runt sjön, körde lite spinning och sprang ett varv till. Måste sett ganska roligt ut ^^

Nu ska jag väl plugga lite och sådär, ha en bra kväll gott folk!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0