- det ser ut som en halv dinosaurie

Hej hopp hallå :)
Jaha, den här dagen började som alla andra dar :P. Vaknade vid tio i fem av min väckarklocka, kunde konstatera att jag kunde sova vidare. 06.45 ringde den igen för att jag ännu en gång kunde sova ytterligare 20 min :) WOHO!

Sen var det dags för matteprov. Det första i matte c. Tror inte det går att förklara lättnaden när man faktiskt förstod vad man skulle göra på uppgifterna. TACK GODE GUD för ett normalt matteprov. Nej, jag har inte haft ett sånt prov på 3 år och ja, det var nice helt enkelt :) hur det gick sen är väl en annan femma iofs :P

Håltimme för att sedan träda in i den kanske mest oseriösa gympalektionen någonsin. Gymnastik stod på schemat (var det någon som gjorde något gymnastiskt överhuvudtaget...? förutom mitt och beckas försök till dubbelkullerbyttor och strands försök till volt på trampetten..)

Dags för paaaaankisar, underbart underbart underbart! Denna dag fick 8 pankisar plats i magen och det var gott som fan! :D Och dessa skämt om Ivan.. ska de någonsin ta slut?
Sara:
- imorgon är det ivans nationalrätt på menyn!
Emma:
- Vadå?
Jag:
- Mai Thai, det tycker väl du om Ivan?
Emma:
- Dom där skämten blir aldrig tråkiga..
Jag:
- nej, det är stående skämt.
Fillan:
- Men det är väl tur att något står på Ivan iaf.

Efter lunchen slutade vi faktiskt hör o häpna (TACK ALF!!!!).

Så det var bara att bege sig mot Fillans lägenhet för lite kladdkakemuffins (nej, vi åt inte 9st var, fy fan vad äckligt det skulle vart!!!), lite ekonomi om Chile (vet ni att Chile är antagligen det landet i världen som har mest frihandelsavtal?), Bring it on (haha, ja, dom där replikerna och sångerna har satt sig lite i undermedvetandet efter vår missbrukning av den filmen på mellanstadiet) och massa massa massa snack (du förstår mig fillan. tack för att du är min enda "normala" vän :D)

Nu har jag sprungit iaf och det var lika förbannat bra som vanligt, jag har skickat in filosofiarbetet och nu är jag SÅ värd ett Smallville-avsnitt!

Pussochhaenbrakväll! / Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt bra eftermiddag, tack. varför gör vi inget oftare? :/ kneppa oss. love <3

2008-10-07 @ 21:12:26
URL: http://fhaegerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0