- vem får johans pizza?

Hej hopp! :)
Jag hade en bra helg :)

Gårdagen ägnades åt orienteringstävlingen och sen försökte jag börja plugga under hela dan, men det gick mindre bra :P Så provet idag.. jadu, åt helvete gick det!
Vi var 7st som gjorde provet, bra där SPB0609! ^^

Dagen gick ganska fort, var på mattestöd för första gången i mitt liv och jag blev chockad över hur lätt man förstod när man fick någon annans förklaring. GO MATTE B :D

Har varit sjukt trött och typ sur sen jag kom hem, vet inte varför, så ska bli skönt att slå på något sen.

Imorgon bär det av till Sthlm! UF-mässan, here we come! Ganska nice vecka faktiskt;

TISDAG: UF-mässa i Sthlm heeeeeela dagen. 07.00-19.00
ONSDAG: Sovmorgon till tio, två lektioner och slutar vid ett.
TORSDAG: 8.20-12.20 NP i Matte B
FREDAG: Slutar en timme tidigare, och det är ju nice! :)

Aja, ska väl börja tagga till mig till kick&boxen nu.
Ha det underbart!
Puss/Johanna

But I'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0