- typ shit värsta aj

Heeeeey!
Nu sitter jag hos hoe, vi har studerat matematik, duktiga som vi är! :D

I fredags var det party som sagt, fast gick tidigt. Kände att om jag stannat kvar så hade jag inte varit nykter all night long - grupptryck it is! Men var underbart att få träffa tjejerna iaf :) <3

Lördagen började klockan åtta och iväg på cykel med papi! 6 mil blev det, först Aneby och sen hem genom Anneberg och Solberga, det var nice :) Gäller att få mil i benen nu..

Efter vår lilla tur så drog vi ner på stan för att inhandla mors dag present! :) och för att äta på En Italienare och En Grek, det var nice :D Min papi är bäääääst! <3

Joakim dök upp också vid fyratiden :). 6 månader <3
Vi hann med Simpsons, tacos, TV och massa mys innan vi somnade, haha ^^

Söndagen ägnades åt Lövhult med världens bästa Lovisa, lite träning (men nu blir det ingen mer löpträning på ett tag, överansträngda vader :S), liiiiiiiite plugg, kolla på fotboll i Solberga och dagen avslutades i Anneberg innan jag tog bussen hem :)

Idag hade vi bara två lektioner så jag tog 11.15 bussen ut till Anneberg och Ivanhoe! :D Vi har pluggat lite men ska väl bli lite mer seriös nu när hoe börjar lira PES (antagligen det tråkigaste spelet som någonsin uppfunnits. man trycker på några knappar och får små gubbar på skärmen att springa efter en boll (tröga jävlar) och sen ska man försöka få gubben att springa MED bollen (en omöjlighet in tha real world, tro mig, jag har testat!) till en bur för att försöka få in bollen när en gubbe står i vägen!!! SÅ onödigt!)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: felicia

6 mil på cykel?! Jag skulle vara helt död efter 2 :P

2008-05-26 @ 14:16:57
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: iváno

du fattar ingenting! du lyckades med nöd och näppe sätta bollen i mål - inte konstigt du tycker det var tråkigt ;) fråga lovisa om hon tkr det är roligt att sätta cykelsparkar hit och dit! (och GE FAN I att knäcka mig här)

2008-05-27 @ 10:12:28
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0