- strö sår i saltet

Ojski bojski, inatt drömde jag de värsta mardrömmarna jag någonsin drömt! Vaknade kallsvettig och helt skakis.. fyy fan! Alla mina syskon var med, gud vad jag saknar dom!

Men imorse vare bara att samla ihop sig för att gå upp.. företagsekonomi stod först på schemat. Fick veta att det inte blir något prov - YEEEEEEEEES! :D Sista provet är alltså på fredag! ÅH :D Ja, jag blev glad ^^
Annars vare mest bokföring i SPCS, har börjat få in det där klickandet nu ;D

På spanskan lekte vi med Albergil, aouh, det är synd om honom för den enda som tycker om honom är blind.. stackarn. & färsfrestelsen är inte vad den en gång varit! :(

På idrotten var vi ute, man märker att det snart är sommar :D Och det var en såndär rolig idrottslektion, vilket aldrig är fel. Åh, klassen, hur fan ska jag klara mig utan er? Jag FASAR verkligen för den dagen, om ett år, då vi springer ut med hattarna i luften.. jag kommer sakna er något helt fruktansvärt och de 2 åren på gymnasiet har helt klart varit dom bästa i mitt liv, tack vare er! <3

Vi hade ingen naturkunskap (bara grupp A, mohahahahha!) så jag drog hem och sen dess har jag legat i soffan med datorn/junk/sömn ^^, haha. Junk är en ganska bra bok faktiskt, fast dom är dumma i huvudet, på riktigt! :S

Pappa fick hjärtflimmer idag igen, så blev ingen träning :/, fan vad jag hatar det! Stackars papi :(

Puss/Johanna

If I don't need you then why am I crying on my bed?

Kommentarer
Postat av: karro

nä de är verkligen inte min grej hahaha! ja vi får hoppas de är lätt & hitta annars kommer jag sätta dig i handbojor tillsammans me mig så vi inte kan komma bort!! fresten, du fattar inte hur impad jag är att du sprang varvet i gbg! jeklarns hörru :)

2008-05-21 @ 22:12:32
URL: http://nordiin.blogg.se
Postat av: sofiya

adda min på msn : [email protected]

så ska jag tipsa om allt jag vet :)

2008-05-22 @ 20:01:16
URL: http://sofiyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0