- ska vi skita på onsdag?

Hej hopp! :)
Alla säger att man aldrig ska förvänta sig något av en kväll, men vafan, när man är med tjejerna så kan det inte bli dåligt!

Valborgsmässoafton började med 1 mil på morgonen, för att sen dra till skolan och ha klassråd. Frågan är om Chaib kan ta kritik och om Annika fattade något av det vi sa överhuvudtaget? Aja, shit the same, iväg till idrotten innan jag drog hem. Hjälpte Albin innan jag stack upp till EmmaK och Beac :)

Somnade nästan i soffan men efter att ha bytt om, ätit och sminkat mig så blev det galet bra! :D Tjejerna rullade in en efter en och efter ett ganska stort alkoholintag (klockan va åtta!, skärpning!!!) så tog vi en taxi till andra sidan stan och FIlip! :)

Kvällen blev sådär gaaaalet bra som den alltid blir med er <3. Den innehöll massa skratt, dans, tequila (ta mig tillbaka till mexlandet dirr!), missförstånd, Isak har stor kuk, försök till sommarsånger, sexiga poser på toaletten, minnestalk med samtliga personer ;D, Fyllekåt!, krav på Åhman att han ska lära sig dansa innan balen, Alanyatagg!!, världens bästa drinkar och SJÄLVKLART världens bästa folk :)

Mötte hoe och Joakim och somnade i älsklings armar, bättre än så blir det banne me inte :)
Tog 11.05 bussen ut till Abg med Joakim där dagen ägnades åt att sova, må dåligt och geografi. Avslutade dan hos hans kusin (? :P) med Humorgalan och ja.. en chill dag! :D

Idag lagade han mat till mig, duktigt! :D

Och nu ikväll blire mys med Lovisa för att tagga helgen! NOK har tävling, så kom ut till Tapplarp dirr ffs!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0