- ska de hänga mig igen?

GRATTIS EMMA OCH BECKA TILL KÖRKORTET! :) <3

Yes, idag var en fredag precis som alla andra :P PL stod först på schemat och vad gjorde vi..? Hmm, bra fråga. Lyssnade på Montessori pedagogiken, gick igenom lite problemlösningar och slutade. Nu är det bara 2 lektioner kvar, vilket är både sorgligt och jäkligt skönt! :)

Efter det stod det matte på schemat, men vi fick gå direkt. Chaibs betygsättning kan verkligen ifrågasättas och om jag får honom i matte C tänker jag inte läsa det. Chaib är nog den smartaste killen som finns på skolan, ja, en av dom smartaste i Sverige antagligen, men han kan inte lära mig något. Och han kan inte sätta rättvisa betyg, än mindre ta kritik.

Så efter lite chill med klassen och en liten promme med Landin så vare dags för rättskunskapsprov. Tror det gick rätt bra :) Sen drog jag och Landin till TC och åt baguette och snackade lite. Du är så nedrans bra, Landin! <3  :)

På företagsekonomin hann vi inte med så mkt och på svenskan vare en skrivuppgift om renässansen. Sen slutade vi :D

Kom hem, drog på en film tills Becka ringde och frågade om vi skulle ta en tur ;D Haha, självklart bangar man inte så vi åkte till ICA och handlade dricka och där jobbade Svensson! HEJ! För att köra lite till drog vi till Willys och köpte tuggummi, där jobbade Book. HEJ! Turen avslutades med att vi hämtade Ida, körde förbi Statte innan hon skulle av vid Maggi :)

Nu har jag kollat klart på filmen, ska väl äta snart och sen vankas det paaaarty! Dock alkoholfri för mig, vilket suger lite.. men aja! :) 6mil på cykel imorgon, måste ju må bra :P

Puss/Johanna

I feel like a ship beneath the waves, a child who's lost its way, a door without a key, a face without a name.

Kommentarer
Postat av: iváno

hej.

2008-05-24 @ 21:11:57
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0