- menshand

Igår blev det mys med Lovisa, det behövdes! Jag förstår inte hur jag klarar mig så länge utan dig, hela vintern.. jag älskar dig, hjärtat! <3

Idag har vi stått i NOK's cafeteria all day. Det var nice, minikinesen var inte där, men en hel del TILF:ar, och Lovisa hittade även en och annan dilf ;D, hahah! Tack älskling, för att du gör dom här dagarna så roliga! <3

Sprang gubbamilen, det var underbart. Jobbigt att se papi ge upp bara..

& just nu vet jag inte riktigt. Läser igenom gamla SD-inlägg och inser hur annorlunda mitt liv var för 2 år sen. Det var alldeles för mycket tårar, lögner och panikattacker. Men på något sätt var väl det bra.. antar jag? För jag klarade mig igenom det där. Det var alldeles för många motgångar det året, för precis när jag klarat mig igenom det första halvåret och precis när allt började gå bra igen så gick jag ner mig igen. Totalt. Min farfar dog och allt började om igen.

Men igen, på något sätt klarade jag det med? Men dom där minnena är kvar och jag vet inte varför, men just ikväll kom allt det där tillbaka. Alla sår, alla svek, lögner och ångesten kom över mig igen. Och jag vet inte ens varför jag skriver det här, men just nu är väl inget bra och jag behöver ett tåg till Sthlm och till min syster.

3 maj 2006 är ett datum jag trodde jag förträngt, men idag kom allt tillbaka. Jag önskar att 2006 aldrig hade hänt och jag önskar att så mycket skulle vara ogjort. Men jag kan inte ändra på något och det suger. big time.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan hur är läget här då? :)

2008-05-04 @ 11:44:31
URL: http://www.malinlindblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0