- men egentligen är hon en liten negerboll

Heej!
Just nu står det rätt still i mitt liv faktiskt.

Igår kväll hände väl inte så mkt, kollade på Simpsons <3 och mamma fick massera benen för dom värker något galet.

Fick nattligt besök på gården iaf vid halv fyra och det var ju nice ;D Haha, crazy! Men kul vare trots att jag hade väldigt svårt att somna om sen ^^

Idag vare upp och iväg till PL där jag avslutade det sista med den kursen med en redovisning. Emilie och Katja hade förberett en hel del vilket var sjukt skönt då jag inte haft orken att engagera mig i det. Men den gick bra och nu har vi bara 3 lektioner kvar! Lite sorgligt eftersom jag tycker kursen har varit ganska rolig och man har ju lärt sig en del även att man inte tänker på det.

Företagsekonomin gick ganska fort, det var bokföring i Visma SPCS som gällde och jag blev klar - finally ^^ Fick göra om skiten typ 5ggr :S

Och jag klarade NP i matte - thank god! Sen predikade han i en timme om att vi inte kan komma åt honom, han har för mycket kunskap för det och vi kan inte skrämma honom genom att springa till rektorn.
Herregud..

På lunchen drog jag och Fillzoe till pizzerian för att senare även sällskapas av Strand, Rosen, Oskar och Landin. Treeeevligt! :) Lite skitsnack innan det var dags för sista lektionen och sista lektionen är ju alltid nice! :D

Sen jag kom hem (för typ 7,5h sen) har jag kollat Paradise, sovit, läst i engelskaboken och nött msn ;D Men det är aldrig fel! :)

Imorgon får det väl bli en del plugg dårå, näst sista (kanske sista :D) provet på fredag och det är SÅ nice! :) Vi har typ ingenting i skolan till skillnad från alla andra :D

Nu ska jag masseras av min älskade mamma!
& imorgon börjar cykelträningen, so damn nice!

Och SPB0609, bara två veckor kvar till KLASSFEST, så tagga järnet så köööör vi!

Puss/Johanna

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0