- malin bajsar bomull

Heeeej! :)
Jag har drömt så sjukt konstigt inatt :P Drömde om Jenny Kullin (en tjej från DH) och att hon hade fest för att hon fyllde år. Jag var där och vi va typ skitbra kompisar och hon bodde i världens lyxvilla! Hennes mamma var värsta kändisen och helt plötsligt stod vi i Nässjös badhus och solade inomhus.. Hmm..

Vid tio i tio började företagsekonomin och då infann sig Johanna i sal A219 iaf! Arbetade med Visma bokföring i SPCS och det var väl sådäääär roligt. Klassen var väl ganska oseriös idag (ovanligt? haha, ne). Vi taggade klassfest iaf och det var hur nice som helst! :D

Sen vare dags för matteprov. Och ja, jag klarar inte av Chaib längre. Och jag orkar verkligen inte vara trevlig mot honom längre. Provet var det svåraste jag någonsin gjort och kiss my ass att det var VG-frågor.. Han tog upp saker vi ALDRIG gått igenom, saker jag aldrig sett i hela mitt liv. Om jag får honom i matte C så tänker jag inte läsa den kursen, för att få Chaib ett år till skulle vara en mardröm faktiskt. Sen vi snackade med Annika har han hatat oss mer än något annat och det märks så tydligt! Ibland blir det pinsamt.. som idag på företagsekonomin när han kom in och skulle låna en dator. Just då skrek rätt många på Bosse för att få hjälp och då hör jag Chaib:
- Jaa, Bosse, inte lätt att ha en klass som inte fattar någonting.. Jag vet hur det känns.
Åh, jag bara.. IHHHH!

Efter provet cyklade jag hem iaf ^^ För att kolla en del på The Green Mile (har aldrig haft tid att sitta i 3h så delat upp det lite liksom ^^) Har sett filmen x antal ggr innan men den är FÖRBANNAT bra! :)
Skulle egentligen pluggat lite med, men det blev liksom inte riktigt av..

Kvart över tre tog jag Pinglan (ja, efter att ha hängt med i 30 år får man döpa en cykel till det!) och cyklade till Bodafors för att hämta min kära fader :). Det gick muy bien! Det är liksom inte jobbigt att cykla.. bara så förbannat tråkigt! Så tog till mitt hemliga vapen och började dagdrömma :D Haha!

4mil blev det iaf och sen jag kom hem har jag faktiskt pluggat (creeeds till åkesson!!) och kollat klart på The Green Mile. Just nu har jag en dunkande huvudvärk och svullna ögon.. grät mig igenom sista timmen.. galet bra! Fast sorgligt :/

Imorgon blir det skola igen och träääning! Fast antagligen ingen kick&box (men lika gla är becka för det!) Måste koncentrera mig på cyklingen och på sånt som inte anstränger mina vader :S

SPB0609, jag tror det är dags att tagga järnet till klassfest! <3 Och detta året, hör och häpna, så åker strumpan AV! (oja, ni fattar vad jag menar!)
Puss/Johanna

There is something about you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0