- jag köper kravbananer!

Hej! :)
Igår kunde jag VERKLIGEN inte somna. Jag vet inte vad det var med mig.. hade antagligen alldeles för många tankar i huvudet..

Men idag vare uppgång vid halv nio för att inta en körlektion och sen vidare till geografin. Där blev jag och Sara klara med landsjämförelsen och det gick bra I guess :)

Sen var det dags att avsluta Engelska B - kursen med en redovisning och en summering av boken. Nästa lektion är det sista lektionen och då ska jag bara lyssna på alla andras redovisningar. Sen blir det INGEN mer engelska för mig i skolan - fatta hur gött det är! Jag har aldrig tyckt om språk. Inte så att jag haft svårt för det eller så, men jag bara tycker det är förbannat tråkigt. Så äntligen! Nästa år är det enda språket jag läser svenska, hur gött är inte det? :D

Följde hoe till sporthallen innan jag cyklade hem och (lyssna nu, gott folk!) gjorde klart det sista skolarbetet vi har i tvåan! SÅ JÄVLA FÖRBANNAT GÖTT :D Naturkunskapsarbetet lämnas in på måndag (slipper jobba på det i helgen, YEEEES!) och sen är det schlutt! Sen ska man liksom vara i skolan bara för att va där ^^ Ska göra muntliga i spanska me, men aja, det får gå som det går! :)

Efter arbetet och intag av nudlar stack jag ut för att cykla. Helt sjukt vad tråkigt det är! Det är tråkigt att cykla 2st men ÄNNU tråkigare att cykla ensam! Och gaaaaalet jobbigt! :P Men 3 mil blev det iaf. 27,5 mil är jag uppe i nu. Känns rätt gött faktiskt med 2 veckor kvar till Vätternrundan! :)

När jag kom hem hade papi startat upp grillen och en orkester hade stationerat sig i trädgården. Haha, WHAAAT? :P Bilder på detta spektakel finns självklart på bdb ;D. Det blev korv med livemusik och lite släkt och vänner. ALDRIG fel! :) En underbar kväll och när jubeljoggarna kom springandes så blev jag helt sjukt sugen på att springa me, jag vill så gärna! Men jag hatar att springa i Nässjö och mina vader tillåter inte riktigt mig att springa :/ Så jävla tråkigt. :(

Aja, nu har orkestern slutat spela och det är dags för mig att dra på en film eller gå ut och sällskapa lite till med folket nere på gården. FÖR JAG HAR INGET SKOLARBETE KVAAAAR! :D

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0