- jag känner en som bott i ett vattentorn

Heej! :)
Herregud vad tiden går fort..

I måndags vare engelska på morgonen och sen hade vi skogsutflykt! B2 it is och vi hittade jord, lite kottar och ölburkar. En väldigt intressant observation måste jag säga!

Sen åkte jag och mami till Jkpg och det lönar sig alltid! Det blev en del nytt inhandlat, vilket behövdes ^^ :)

Igår var det vanlig skoldag.. vilket sög rätt hårt. Fast det gick förvånandsvärt fort och helt plötsligt var man på väg till Vårruset i Jkpg med mami :). Sjätte året jag sprang, och det är lika kul varje år! :D
Vi kom dit lite sent, det var byggen på vägen, så kom dit en kvart innan starten, haha. Lyckat!

Men det gick alldeles för bra ändå! Trots för lite matintag under dan och trots ingen uppvärmning så gjorde jag mitt bästa lopp någonsin faktiskt :) 18.15 sprang jag på och det är personligt rekord. Får väl se hur det går på bana sen, fast kanske inte ska räkna söndag, dan efter GBG-varvet, haha! :)

Idag vare Projektarbetets dag. UF is the shit nästa år och ja, det var väl ganska intressant ^^. Killarna var rätt roliga fast Fillan satt bredvid och ville helst mörda någon.. :P

När jag hängt lite med BF/MP-tjejerna så åkte jag hem och nu har jag glott på en film som Fillzoe tipsade om (har typ haft den på datorn sen DH ^^). The Girl Next Door, och den va muy bra faktiskt! Förutom porren så var den riktigt romantisk och vad gör Johanna då?
- Lipar, såklart! :P
Vafan, romantik är nog det bästa som finns!

Nu sitter jag och lyssnar på massa gamla låtar och får såna sjuka minnen..

We've got tonight
Who needs tomorrow?
We've got tonight
Why don't you stay?

Well, det var tider! :P
& det är galet att tiden går så fort. Nyss grät man för att man slutade högstadiet och nu är det bara 1 år kvar tills man springer ut från skolan för gott. GALET is the word!

Beac, jag älskar dig <3
Glöm aldrig hur bra du är,
och att du är värd det bästa.
Många gånger om!
<3

Puss/Johanna

när du inser att du står på en punkt,
där ingenting mer förändras.
när det kommer till dig,
att allt är över.
allt är borta.

när det går upp för dig,
att varsågod, här är ditt liv.
gör vad du vill med det,
men för guds skull, glöm inte det viktiga.

när det går upp för dig,
att du inte vet vad som är viktigt längre.
att skratt inte är lika mycket värda längre,
eller att ögonblicken blir färre.
när tiden står stilla,
och den enda som kan få den att rulla igen är du.
(men du vet bara inte hur.)

-
hur kan något man skrev för 1 år sen fortfarande stämma?

Kommentarer
Postat av: iváno

jag är också glad att sluta skolan, men ärligt talat - vad fan ska man göra direkt efter den? :S

2008-05-15 @ 17:10:46
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0