- ett exempel är sören

Hej hopp! :)
Dagen började med FE, det var marknadsundersökningsredovisningar (oj, vilket långt ord) som stod på schemat! Men eftersom vår grupp kör på old school så tar vi vår nästa vecka ;D
Borde även tilläggas att Landin gjorde årets porr-redovisning! :D

Sen fortsatte det med spanska, vi stationerade oss ute i solen tills det blev för varmt så vi gick in igen ^^ . Vi hann med Albergil iaf och det var ju det som var meningen lixx!

På idrotten visade vår klass ännu en gång hur aktiva vi är ;D typ 5-6st var inte där och 7st satt och kollade på. Haha, bra där SPB! Murad var väldigt aktiv.. Han kommer springandes ut till mig, Rosen och Fillan. Säger:
- Vad är det idag?
- Springa 2000m på tid.
Han lägger sig direkt ner på marken och tar för sitt ben.
- Aaaaj, vad ont jag fick!
Jag säger:
- Fast du får göra annat också.
Murad HOPPAR upp, ser hoppfull ut och säger:
- Vaadå?
- Springa orientering eller löpa valfritt.
Han lägger sig ner igen och tar på sitt ben.
- Fick väldigt ont helt plötsligt igen..
Haha! :)

Sen roade han sig resten av lektionen med att spruta vatten från den söndriga vattenspridaren. Ja, man blev ganska blöt faktiskt ^^ Och fillan fick löpa! Haha :)

Naturkunskap avslutade dagen och fortsattes med hemma. Jag HATAR den där rapporten faktiskt..
Vilken betydelse för artrikedomen i skogen kan rotvältor och lågor ha?

Regeringen har lagt fram en ny skogsproposition som ska ge riktlinjer för hur skogsbruket ska bedrivas i framtiden. Hur tror du att den biologiska mångfalden och naturhänsynen påverkas av denna?

JAG VALDE SP AV EN ANLEDNING! Åh :(

Aja, nu har jag bara dom två frågorna kvar och typ två till :P Det blev träning med papi iaf! 4,5 mil och nu är jag alltså uppe i 24,5 mil, det börjar ordna sig! :) Eksjö och sen över Anneberg och Solberga hem. DÖDA den jävla backen som är precis efter Solberga!

Jag och Erika har taggat klassfest idag med våra små skrik, tjut och med att hoppa lite. Åh, vad jag tycker om dig babe! :)

Nu sitter jag här och undrar vad fan jag klickar in på skitsidan för och läser det där jag lovat mig själv att låta bli. Herregud, jag är så jävla patetisk!

Puss/Johanna

Hard to be sure
Sometimes I feel so insecure
And loves so distant and obscure
Remains the cure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0