- du får släcka dörren

Natten var mest konstig faktiskt.. drömde massa onödiga saker och vaknade några gånger med kramp i benet.. vad fan höll jag på med? :P

Upp och hoppa vid 5 över sju iaf och iväg till skolan 5 i åtta! Cyklade som en gaaalning för såg Ida och Svensess därframme på vägen så tänkte hinna ifatt, men hann inte ifatt förrän vi var framme vid skolan typ ;P Haha.

Spanska stod först på schemat. Jobbade med Albergil och dagens skratt anlände ;D När Landin och Malin stack för att göra NP muntliga så blev jag, Book och hoe lite oseriösa.. Iaf, Book satt med lexikonet och sa typ:
- Okej, Ivan, du är det som står längst ner på sidan som jag slår upp!
Book slog upp en sida och läser:
- RISIG mark.
Fattar någon hur otroligt jävla roligt det var? Hahaha, jag och Book skrattade ett antal minuter medan hoe tog till flykten och försvann en stund. Haha, gulingen var risig mark! SÅ bra!

Sen vare hål i 3h typ. Några bosatte sig utanför skolan med engelskabok/rättskunskap. Men jag somnade lite halvt och dagdrömde :D (har jag sagt att jag verkligen ÄLSKAR att dagdrömma? när jag cyklar själv, går eller åker bil så dagdrömmer jag alltid, haha! underbart att få bestämma allt själv ju :D).

På engelskan försökte vi få ihop en bra redovisning till nästa vecka av boken JUNK. En ganska bra bok faktiskt och mitt nya favoritord på engelska är DANDELION :)

Efter skolan bar det av till trafikskolan för att klara Fordon-delen på teorin - UNDERBART ÄR DET! :D Även en körlektion hanns med innan jag tog den lilla 30åriga gamla tävlingscykel och cyklade till Bodafors för att möta upp papi där och cykla tillbaka. Det gick hur lätt som helst idag och fick inte ens ont i axlarna, ibland leker livet!

Nu har mami åkt igen, för typ femte helgen i rad :S
& jag måste sätta igång med rättskunskapen igen. SISTA provet imorgon, såååå gött är det!

Saker att se fram emot;
5 juni - KLASSFEST it is! :D
13 juni - SOMMARLOV! :) och Vätternrundan men vet inte riktigt om jag ska se fram emot det :P
20 juni - MIDSOMMAR, paaaaarty!
11 juli - 18 ÅR IT IS! :D
21 juli - O-ringen here we come!
16 augusti - En galen vecka på Alanya vankas! TAGGA TJEJER! :D

Yes, livet är ljust och jag lever! & det är ju trots allt det som är huvudsaken! :)

Puss/Johanna

Recallin' times gone by, I'm crying in the rain.
You know I've wasted half the time and I'm on my knees again.

Kommentarer
Postat av: Mikke

Följ den galna drogdebatten på min blogg! Läs och ge oss gärna din åsikt i en kommentar!

2008-05-22 @ 20:20:45
URL: http://LITOTES.BLOGG.SE
Postat av: iváno

min födelsedag kanske inte platsar på den listan... men jag vet inte...

2008-05-22 @ 20:51:25
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0