- dom har räknat lite fel..

Heeej! :)
Veckan har gått fort hittills!

Igår bar det av till Sthlm och UF-mässan. Själva resan var väl.. tjaa :P Men vi gjorde det kul, like always!
Dagen bestod av:
- SNUSK (jag tar det först, för ja, snusk var det. HELA TIDEN!)
- Mace D (anledningen till att vi åkte dit liksom)
- Påluringar (jaa, tjejen som sålde lotter för 10 kr ska döö!)
- Damp (NVTE-killarna kunde inte bara hålla käften..)
- Loka (ja, det fick hoe och Anton erfara iaf ^^)
- Not a big deal (hoe, MCFLURRY heter det!!!)
- Pistachnötter (alltid bäst)
- Snusk igen (jag avslutar med det, för snusk var det. HELA TIDEN!)

Tack för en rolig och värd dag iaf, ni gör allt bäst <3

& idag hade jag inte orken att gå till skolan. Huvudet var fullt med saker som borde försvunnit för längesen. Jag antar att det är våren som gör sig påmind.

Chill här hemma. Försök med matten men om man sätter på TV'n är allt kört ändå. Sen kom papi hem och ännu mer matte, han förklarade en del, taaack, du är bäst!
Sen drog vi ut på gubbamilen. En lugn sådan. Papi var rädd att han skulle få hjärtflimmer igen, så jag höll mig bakom hela milen. Men det gick bra och han kom ett steg närmare Göteborgsvarvet - GÖTT!

Imorgon väntar NP i matte och det är något jag absolut inte vill. Men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på en annan mattelärare nästa år. Chaib är en otroligt smart kille, han är trevlig och vi vet att han vill vårt bästa. Men ibland funkar det bara inte, jag tror han är alldeles för smart för att lära ut matte på B-nivå, för han förklarar på ett sätt vi inte förstår.
Men jag hoppas jag klarar ett G imorgon iaf och sen får vi väl se hur det blir med Matte C.

& jag saknar Joakim helt sjukt mycket.. Inte träffats sen i fredags. Det suger. Men på fredag får jag pussa lite på honom igen, thank god. Du är det absolut bästa som hänt mig <3, jag älskar dig!

Ha en underbar natt, I will sure try :)
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0