- blåttbajs

Heeeeeej! :)

Torsdag: Hade körlektion och den gick bra! Tränade också, fick sjuuuukt ont i vaderna så joggade bara 5km, skulle egentligen kört fartlekar, men aja! ^^
Sen tog jag bussen ut till Abg och där hängde vi med Emelie, Andreas, Alva och Emma :). Åska och pizza it was!

Fredag: Tillbringade hela dagen med Joakim, det var mys! :)

Lördag: Off to Gbg and the varv! :P Vaknade med halsont och under bilresan fick jag ont i öronen också så var skitorolig när jag kom dit att det skulle gå åt helvete. De första 5 kilometrarna så hade jag riktigt ont i vaderna, men det gick över thank god! Och sen har vi dessa underbara supportrar längs vägen ;D
Först skriker någon (efter 1km):
- Det är bara 2 mil kvar nu, kuta på!
Då känner man sig taggad ^^

Sen längs vägen hängde det ett antal lakan med olika texter på :P. Vid ett bord satt några och drack öl och grillade:
VARFÖR?!
Ta en öl med oss istället!
GE UPP!!!!
Det är inte värt det!

En kille stod vid ett hörn och skrek:
- Macka med majonnäs, räkor, köttbullar! Bara 10 spänn! Eller just det, ni springer, njae.. då får jag nog ta den själv..

Jaop, massa sånt vare men vafan, det är så otroligt ROLIGT att springa Göteborgsvarvet för det finns folk som hejar på längs hela vägen och om man har NOK-tröjan på sig så kan man ju iaf tänka att dom skriker på en när dom skriker "HEJA BLÅVITT!!" eftersom det är rätt många som springer med IFK Göteborgströjor ^^

Aja, kom i mål på 1h och 43min och det är jag riktigt nöjd med faktiskt. 8minuters förbättring och samma vecka blev det ju under 19 på 5km. Alltid lika underbart när man märker att träningen ger något!

När Lovisa kom in i mål ville hon mest dö, haha, så jävla söt är hon! Aja, nöjda var vi och off till en restaurang och sen hem, niiihice dag!

SÖNDAG: Åkte med IK Sisu som inhoppare på 5000m till Uddevalla. Det var ISKALLT och jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Lyckades springa igenom vattenspridaren under uppvärmningen också och då blev det inte varmare direkt.. BUHU!

Iväg kom jag iaf och fick vara dragkraft till en tjej (ovanligt? njae). Benen ville inte springa och dom domnade bort efter halva loppet. Kom in som trea på 21 minuter iaf och jag kände att jag inte kunde ge mer, mina ben var fortfarande slut efter GBGvarvet..

IDAG: NP i spanska och fråga inte ens hur det gick! :P
Ägnade 3h åt att sitta på körskolan också innan min körlektion, haha! Betade av B och C-provet, nice är det! Klarade av en körlektion till och Stenis snackade människor i Nyhem, det var nice och avkopplande ^^

Nu har jag kollat på en film och inte hunnit med så mkt mer :P Har skitont i nacken och benen vill inte gå efter för lång vila men jag lever och det är nice!

Puss/Johanna

How can I try to explain, when I do he turns away again.

All the times that I cried, keeping all the things I knew inside,
It's hard, but it's harder to ignore it.

- äh, bara skit i det

Kommentarer
Postat av: iváno

mehe. np spanska escribir... FAN! :P

2008-05-20 @ 16:15:58
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0