- är det vatten i vattentornet?

Heeej!
Hoppas er helg har varit lika bra som min! :)

Fredag: Började dagen med 400 metersintervaller, fan vad jag älskar morgonluften när det är sånt här väder! :D

Iväg till skolan, fick tillbaka PL-proven och det gick mycket mycket bättre än vad jag trodde :D Så nice! Annars blev det inte så mkt gjort faktiskt..

Matten gick fort, lite repition och sånt där. Svenskan gick också fort ^^ Redovisningar ftw! På företagsekonomin gjorde vi inget vettigt typ, haha, redovisade våra fältundersökningar. Det märks att sommaren snart är här :D

Efter skolan bar det av till Anneberg och väl där gick vi direkt till Stefan & Jessica. Där blev det mat och kula med Alva, haha, jag är typ sämst på att pricka tror jag! På kvällen blev det fotboll och dom vann :) Joakim fick göra ett mål så antar att han blev nöjd ^^, haha. Ja, det var nice :) SOMMARKVÄLL! :)

Mys med älsklingen avslutade dagen :)

Lördag: När vi väl kommit upp ur sängen så gjorde Joakim en niiihice frulle till mig :D. Sen var vi ute i solen större delen av dan (creds till mig!). Jag visade lite fotbollskills också, ofc! :)

På eftermiddagen bar det av till Stefan&Jessica igen. Kula med Alva igen och jaa, jag har växt! Jag vågar till och med leka med den lilla hunden (vuxenpoäng?). Det blev grillat, Körslaget och sådär innan jag var tvungen att ta bussen hem.

Där vare två eksjökillar som skulle till Heat, men dom hade ingen aning om vart det låg, så följde dom dit innan jag gick hem för att sova :)

Söndag: Täääävling ^^. Det gick bra. Spikade väl inte direkt någon, men bommade inte så mycket heller faktiskt. Det flöt på bra helt enkelt och jag är nöjd med mina vägval :). Jag vann min debuy i D18, det var bara 4 med, men känns viktigt att det kändes bra och att jag slog Lovisa ;D

D18 på O-ringen är dock fortfarande ett frågetecken :P Vi får se!

Sen jag kom hem har jag hängt lite i trädgården med huset och ätit :) Nu, snart ska jag och Gustav ut och cykla, det blir niiice :)

Joakim Strandh, du anar inte hur bra du får mig att må <3 Tack för den här helgen, jag älskar dig!
& 11 november är speciellt :) Den kvällen lös stjärnorna lite extra <3

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: karolajnan

Haha de va sebbe&moritz som skulle till heat! sebbe ringde mig när han va där & bara "vi träffa en skitschysst tjej som följde oss" hahaha...

2008-05-11 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0