- vi slår hej vilt

Aloha!
Ja, jag måste väl börja med att rätta till det Becka klagade på. Hon tyckte hon fick för lite uppmärksamhet, så ja. Igår på kick&boxen skadade sig nämligen Becka! Vi höll på med småkickar när hon helt plötsligt skrek till och la sig ner. Kishti lindade om den lilla fossingen och ja, den blev helt blå! Lite äcklig faktiskt.. (no offence becka!). Men ja, hon fick ligga där med benet rakt upp i himlen medan jag tränade vidare med Kishti.
Jag tycker synd om dig, lillen!

Ja, nu så går jag över till dagens agenda! Heee.
Skolan började 8.15, det sög. Men vi hade företagsekonomi och det var jäkligt chill faktiskt ^^. Jag behöll ledningen i tävlingen, fast Sara kom upp i min nivå denna dag! Sen spelade vi Jeopardy mot killarna. Utan Limpan hade dom fått SPÖ!

Sen blev det sceniska och ja, jag måste väl säga att den hade inte sån klass som förra året, men aja, helt okej ändå! På idrotten körde vi kondition&styrka, jag körde med hoe. Han är VÄLDIGT snuskig, för er som inte vet det! Och i slutet spårade liksom allting ur.. precis som vanligt!

Hem, göra klart svenskan och vänta på Joaaaaakim!
När han väl dök upp myste vi järnet och kollade in en film innan han skulle hem och plugga :/. Jag har valt mina brills nu iaf, känns lite sisådär konstigt faktiskt.. :P

Nu på kvällen har vi hållt på med RB-tidningar. Pengar är pengar, gott folk ;)

Nu lyssnar jag på Kexchoklad-låten och har såna nostalgikänslor.. GUUUUD vad jag vill åka till Dreamhack Summer 08. Det finns fan inte :P Men jag vet att jag varken har pengar eller tid till det i år. Jag tycker bättre om DHS än DHW och därför känns det extra surt.. :/ Men aja, bara bita ihop och åka dit som besökare iaf! :)

Annars är inte sommaren så planerad :)
MIDSOMMAR: Antagligen Västervik ^^
11 JULI: 18 ÅÅÅÅÅÅR! :D
V.30: O-ringen i Sälen med min älskade Lovisa, det kommer bli mer än great!
16-23 AUG: Alanya med 3 GRYMMA tjejer, oja! Here we come!

Annars ska jag förhoppningsvis jobba och sova, träffa mina vänner och Joakim såklart :). WIIE!

Nepp, dags att ta tag i kvällen kanske?
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

öhhh, vem snuskar sig mest, du lr jag!?!? :O

2008-03-20 @ 20:55:43
URL: http://ivaano.blogg.se
Postat av: iváno

plus, att utan dig hade tjejerna kanske klarat sig utmärkt haha ;D

2008-03-21 @ 12:43:03
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0