- tack för visad hänsyn

Hej hopp!
Japp, lovet kunde faktiskt inte börjat bättre :)

Efter en niiihice kväll i lördags (med kanske lite för mkt Mintu-intag) så vaknade jag i söndags med ett dunkande huvud och ett sjukt illamående. Men! Pappas flicka som man är, sprang man ut med honom där på morgonkvisten (vid nio för att va exakt). Det borde jag inte gjort med tanke på hur dåligt jag mådde efter det :P. Men RB-tidningarna skulle delas ut innan jag kunde åka till Joakim. Så vad gör man inte? :)

Vid ett åkte jag dit iaf. Massa mys större delen av dan, var nere hos hoe och kollade hockey också. Igår så vare en luuugn dag, vi gick den låånga promenaden till affären innan vi åter la oss i soffan/sängen och bara pääääste, haha! Vi badade också iaf och checkade Wallander med Becca (nejdå, jag somnade inte (a)).

Efter ytterligare en uuuuuunderbar natt med älsklingen så gick vi en promme innan jag åkte 14.58 bussen hem. Dags för massage och det var inte fel! Jävlar vad nice :D I en timme låg jag och bara njöt :D (ivan, få inte för dig något nu). Hon knådade ut den där knuten som har varit i min axel X antal år, men som CriCk fick bort ett DH.

Och på tal om DH... idag släpptes biljetterna till den bästa festivalen som finns. Till ett sånt där ställe man kan åka till om och om och om igen utan att tröttna. Till ett sånt ställe där man mår skit dygnet runt. Man sover ingenting och äter skitmat. Till ett ställe där det luktar svett efter en timme och där killarna går med händerna innanför byxorna HELA tiden. Till en lokal där stämningen inte går att beskriva. Där man är en stolt nörd och aldrig slutar skratta. Till en plats där ingen bryr sig hur man ser ut, bara hur bra man är på CS. Där affärerna är igång innan festivalen ens börjat eller där man stormar Statoil klockan tre på morgonen. Till en lokal där alla är likasinnade, där alla är accepterade och där humorn inte går att slå.
Idag släpptes biljetterna till DHS08.
och jag ska inte dit.
Fan vad jobbigt det känns.

Kvällen spenderades med en Calle i sängen medan jag städade rummet. Det tog 2timmar (fattar ni hur noga jag städade?! :D). Vi checkade lite TV och lite film me :)

Nu äre dags att sova. Imorgon väntar nya äventyr!
Fast det känns väldigt tomt utan Joakim bredvid mig...

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

tro fan att du njöt när du låg där EN HEL TIMMA och jocke "masserade" dig! ;D ;D ;D

2008-03-26 @ 23:50:32
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0