- nollsport

Heeeeeeeej! :)
Igår blev det som sagt mys med Beac. Dom där kvällarna är så jävla underbara! :) Vi hängde här, checkade en film och snackade. Jag fattar inte hur jag klarat 3 veckor utan dig?

Tidig kväll och imorse blev det handling med mamma och självklart äggletning i trädgården (oh nej, snö stoppar inte mina traditioner!). In till mormor och käka våfflor. Det var massa gott faktiskt :D

Sen har dagen gått åt till att hjälpa mami, lämna ut RB-tidningar och hängt här lite me. Pappa har blivit galen i konståkning, for sure! Han skrek som om det vore VM i fotboll ^^ Haha!

Snart kommer kusiner och Mimmi&Lasse. Lill-Erik kommer också :D korean-erik! Åh :) Ivan, du har fått en kompis! :)

Ikväll vankas det party? Yes? :)

DAGENS PERSON: JOAKIM STRANDH
Han får mig att må så otroligt bra, varje dag! Han förstår vad jag menar och ifrågasätter inte allt, han bara vet. Han får mig att skratta och känna mig sådär trygg som jag bara gör med honom. Varje kyss är speciell och jag kan dö för hans leende. Han visar varje dag hur mycket han bryr sig och med honom känner jag mig mer älskad än någon annan gång.
Joakim, jag kommer aldrig såra dig i hela mitt liv. Jag kommer kämpa varje dag för att behålla dig, för du är det bästa som hänt mig och jag vet inte om jag klarar mig utan dig. Tack. Jag älskar dig!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Din joakim <3

Finns inet ord för dig

2008-03-22 @ 17:15:23
Postat av: iváno

lär dig stava, Jocke! "inet" finns inget ord som heter!!

2008-03-24 @ 15:12:34
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0