- min dom!

Oja, nu har jag fått min dom! Glasögon ftw!
Jag såg inte ens bokstäverna på den där jävla tavlan, allt var bara en suddig fläck typ :P, men det problemet åtgärdas inom kort :P Har 5 bågar hemma nu, det blir enkelt och svart ^^

När jag kommer hem och visar papi börjar han skratta och Gustav skickar låten "Glasögonorm" till mig. Åh, tack tack kära familj!

Sen har jag faktiskt lyckats skriva en sida på svenskaarbetet. Ska väl försöka förbereda den där jäkla intervjun, att man aldrig bara kan få göra något och inte behöva göra något skolarbete för det? :P
Nepp, jag ska intervjua allas vår Johan Wirzén och ta ett kort någonstans i Norråsa, haha ^^. Jag gissar på en rolig vecka, jag gissar på saknad och jag gissar på gulingnärvaro! OCH DET ÄR NICE!
Efter torsdag går jag inte i skolan på 2 veckor, och det är SÅ behövligt!

Har pratat en del med Joakim i telefon också,
det finns inte ord för hur underbar du är.
Jag saknar dig varje sekund och vill ha dig här, jämt.
Du gör mig till världens lyckligaste <3

Snart äre kick&box med lovley Becka och morgondagens agenda (dagordning om man lyssnar på hoe) är följande;
1. SKOOOOOLA!
(det innefattar att vi ska stå på Hemköp och glo på människor under förmiddagen, sen ska vi ha matte med ChabbeLabbe, lunch och information&layout. Dagen avslutas med allas vår Affe och naturkunskap!)
2. ESA!
(ja, det säger väl det mesta? vi har inte träffats på very long och tänkte ta några timmar och uppdatera varandra vad som händer i våra liv!)
3. SVENSKAARBETE
(ja, om jag hinner med d.v.s. det märker man ju imorgon ^^)
4. TRÄÄÄÄNA
(även detta är lite sisådär med faktiskt. jag kan knappt gå just nu, så frågan är om jag kan springa? :P men det är ännu en sak vi märker!)

Hej hopp! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0