- men svempa för sjutton

Heeej! :)
Gårdagens skoldag gick fort, som vanligt faktiskt. Naturkunskapen var väl.. ja. Stackars Affe, alla ligger och halvsover eller ritar eller (som hoe ALLTID gör!) sitter med  mobilen.
- Östrogen, vet ni vad det är?
- Ja, kvinnans hormoner..
Ivan:
- Hehe, jaa, det har man ju fått erfara några gånger! Hehe
Ivan var nöjd.

När jag kom hem skulle jag pluggat men jävlar, jag var fixarN denna eftermiddag när det gällde telefonen. Ringde massa formella samtal (vuxencreds till åkesson!). Ringde till Karviks iaf. Johanna Åkesson har fått dålig syn, oja. Ständig huvudvärk och att jag inte ser vad som står på tavlan längre fick mig att ringa, woho. Och ja, på måndag får jag min dom!

Sen ringde jag till Oberga. Fick sommarjobbet, men åh, vad jag inte känner för att stå och sälja jordgubbar ett år till.. gubbarna vare inget fel på, dom är förbannat goda, men det var så förbannat tråkigt!

Ringde även och fixade massage, MMMM :D, presentkortet som jag fick i födelsedagspresent är dags att förbruka. På påsklovet beger jag mig dit för att få massage, yeeees! :D

Försökte plugga lite, men ja, det gick som det gick. På kvällen blev det kick&box med Becka och det var riktigt svårt att hålla sig för skratt. Från FÖRSTA sekunden av träningen till SISTA pratade dom "äldre damerna" (vet inte riktigt hur gamla dom va ^^, runt 50 kanske?). Jag vetifan vad dom pratade om, men ja, helt inne i det var dom! Alla körde front kick förutom dom (som körde småkickar). Efter typ halva tiden tittar sig den ena damen runtomkring och ser att dom gör helt fel. Haha, jävlar vad söta dom va! OAVBRUTET snack och stenhård träning på det, inte dåligt!

Tandläkaren imorse, inga hål! Yeheeeees, snart 18 år och aldrig ett hål i tanden (tandborstningscreds till mig!). Fick bananplack (heter det så?) iaf.
- Jag antar att du är lite för gammal med smak av banan? Haha.
- Eh.. ne!
- Hmprf.. hee.. nehe..
SÅ jag fick det :D WOHO!

Annars hare flutit på, nytt matteprov, gick väl sisådär. Ligger stabilt i information&layout och ja, vafan, livet leker faktiskt! I helgen börjar orienteringssäsongen, som jag saknat en del. WOHO!

Måste plugga och nu är maten klar!
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

jag älskar också bananplack ;D plus att jag har de skönaste kommentarerna!

2008-03-11 @ 18:12:28
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0