- jag reserverar mig

Heej!
Torsdagen gick åt till skola på förmiddagen. Mina vänner, det finns INGA bättre <3.

Efter att jag lämnat in bågarna (för att få glasögon om typ 1 vecka, oh my!!!!) och gått ut med RB-tidningar så lagade jag och Albin mat. (eller Albin låg väl mest på golvet och skrek: ARMHÄVNINGAR! BÖJ, STRÄCK, BÖJ, STRÄCK!) Blir alla så knäppa av lumpen?

& efter träning och dusch hamnade jag på en buss ut mot Anneberg (vem trodde för 4,5 månader sen att jag, Johanna Bussrädd Åkesson, skulle åka buss var och varannan dag? :P) Iaf, väl därute så står Joakim och lagar mat. En mycket vacker syn :D Becca står skeptiskt och kollar på, men det blev faktiskt otroligt gott! :D

Det blev en kväll med TV, snack och massa pussar! :) Ja, jag har världens bästa pojkvän. Du är så underbar att det inte finns ord <3

På morgonen var vi sådär nyttiga som vanligt så det blev chips och godis till frulle, OJA! Det är grejer alltså, ^^ Massa mys innan jag åkte hem vid 14.18 igen.

Då kom Landin och Becka Bus hit (när Albin och Gustav hade tävling om vem som kunde göra flest armhävningar. Grattis Gustav!)

Vi skulle göra ett NK-arbete, men det gick väl sådär.. hann första sidan och humorn spårade ur totalt, så till sist skrattade jag så jag grät medan Becka snackade om nån bajskorv?

Ikväll blir det Beac, GAAAALET vad jag saknat den människan! Och imorgon, leta påskägg i snön? Herregud, jag dör!

förlåt, men är det jag som ger dig råd nu? när blev det ombytta roller och när slutade du tänka? tiden förändrar oss alla.
Puss/Johanna

If you need to crash then crash and burn
You're not alone

älskling, jag ska sluta tänka och va lycklig.
för det är jag med dig, varje sekund <3

Kommentarer
Postat av: Din joakim <3

Johanna, du får tänka hur mycket du vill. det vet du. jag älskar dig

2008-03-21 @ 20:57:04
Postat av: iváno

du är fedt bra juana, men glöm inte att jag var på bussen med dig 14.18 ;)

2008-03-22 @ 15:02:37
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0