- hoppas du har fläkten på

Hej hopp!
Gårdagens skolgång gick fort. På PL tyckte jag för första gången att Maggan var lik sin bror (Maggan är vår lärare och hennes bror är Samuel Fröler.. hon sa typ första lektionen "Ja, jag är syster till Samuel Fröler, folk brukar påpeka att vi är lika." Men jag har liksom aldrig tyckt det.. förrän nu!)

På matten försökte vi ha ett litet serri snack med Chabbe Labbe efter att alla i klassen förutom två stycken fick G eller IG på provet. Kanske dags att förstå att det faktiskt inte bara är vi som är problemet? Kanske dags att försöka med en annan lärare liksom?

Efter skolan iaf så bar det av till Beac en stund. Lite häng med henne och Strand i köket innan jag drog mig hemåt för att duscha och äta lite. Tillbaka till Beac efter det för att förfesta en stund med några tjejer. Aldrig fel! :) Och Beac erkände till slut att jag ÄR världens bästa drinkblandare - oh yes I am!

Vid halv nio-nio tiden skjutsade Albin ut oss till Lövhult. TACK ALBIN! Det var dags att fira våra älskade vänner Book och Becka som nått strecket och blivit 18! CONGRATS! :)
Det blev en sjukt bra ferre iaf med massa folk man känner, massa dricka (ja, landin, vi slutar aldrig dricka!). Jag hade OTROLIGT roligt iaf och sen var Albin där igen och erbjöd skjuts. TACK IGEN! :)

Jag, Oskar, Landin och Jesper trängde in oss i bilen. Filip och Wille i den andra. Ett stopp på Statoil och lite korv, en liten raggarrunda på stan innan vi nådde vårt älskade Strandvägen (åh, för er som inte vet. jag och Landin är liksom grannar..). Ringde Joakim och pratade med honom i två timmar typ. Jag snackade nog mest skit.. men aja :P

Imorse vare upp för att fira Albin iaf, totally crazy! Jag hade haft en vattenflaska hela natten bredvid sängen men inte fan hjälpte det. Jag stapplade upp, trillade lite och kommer in med röda ögon till mina älskade päron. Man möts av pappas skratt:
- Hallå fyllesvinet.
Han är ett as ibland.

Aja, vi grattade Albin och jag återvände till sängen. Jag har inte riktigt lämnat den än. Och ja, jag vet att man får ta konsekvenserna men ÄNDÅ! Jag är hes som fan och mår illa av tanken på mat. Men jävlar ja, det var värt det :D

Tack vänner, för ännu en underbar kväll! Ni är BÄST! :)

Vet inte om jag hinner sitta något mer vid datorn nu, ska packa, köpa godis med Becka och sen kommer Joakim och då vill jag bara pussa massor på honom! :) Men ni får ha en underbar vecka, gott folk! Jag återvänder på fredag till det verkliga livet efter en great vecka i Sälen med Becka. Oja, skidor ska det åkas! :)
Ha're!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0