- hello my friend

Hej hopp!
Igår vare kick&box och jävlar vad mkt bättre det går när man är arg på något/någon ^^. Då slår man sjukt mkt hårdare!

Upp vid niotiden idag för att infinna mig på Hemköp och möta Becka och hoe. Vi var väl där i sisådär 5min innan vi traskade till Brinell (förlåt hoe för din långa promenad, men vafan!).
Vi pratade och ni är så jävla bra :D

- Alltså.. hon har säkert upp-pumpade bröst och hon är säkert översminkad. Hon lär ha en otrolig urrigning och ett fult fejkat leende. Oja, jag kommer se henne direkt!

Väl hemma på Brinell igen blev det matte, fast SYOn upptog en stor del och jag räknade nog inte ett enda tal faktiskt.. FYYY!
Pizza på det, muuuums! Med Landin, Fillzor och hoe. Det var muy bien! :)

Information&layout, sen avslutades dagen med naturkunskap. Alla blir så lyriska när vi får ha på oss rockarna och labba en massa, vi är inte vana vid såna roliga lekar borta på SP ^^

Efter skolan kom Esa hit några timmar. Vi snackade mest politik. Om Obama och Clinton. Eftersom ingen annan är så insatt i det så är det alltid lika roligt att diskutera det med Esa ;P. Uppdaterade varandra lite om livet också, mycket bra!

Avslutade dan med 30min på träningscykeln och Klass 9a.
Nu ska jag ringa Joakim (har jag sagt att han är världens bästa pojkvän?) och sen sova!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: iváno

hahhaha! becka är för jävla skön ;D "jag kommer se henne direkt" hahah!

2008-03-19 @ 15:38:23
URL: http://ivaano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0