- fettfritt smör

Heeeej! :)
I onsdags lunchade jag med mami innan jag tog en fika med Becka. Efter ett besök på bibblan hamnade jag och 5 böcker i soffan innan det var dags för kick&box. JÄVLAR vad bra det gick :D. Kvällen avslutades i Beckas soffa (efter att ha cyklat upp till Statoil och köpt chips :D). Tack för att du finns, babe! <3

På torsdagen blev det tidig uppgång för att övningsköra till Jkpg och spendera dagen där med mami. Du är bäst! :D När jag kom hem så kom Lovisa hit. Det blev filmmaraton och massa snack. Du är bäst! <3

Efter en lugn morgon med Lovisa hamnade jag hos Joakim igår. Det blev massa TV, middag hos Jessica där Joakim stormtrivs med Alva och Emma ^^. Haha. Kollade Let's Dance där me innan vi gick hem igen. Massa mys innan vi somnade. Gud vad jag älskar att sova med dig babe!

Idag vare tidig uppgång igen för att åka med AGIF till Torpa. Ja, kolla på fotboll är väl inte min starka sida (om det inte är landslaget d.v.s ;D). Jag tyckte dom va grymma idag iaf och förtjänade en vinst, men vad fan vet jag liksom? ;D

Efter ett besök hos hoe tog jag bussen hem igen. Nu vankas det PAAAARTY!, så måste hoppa in i duschen nu :P. Tjejer, vad gör man utan er? :) <3

Joakim, jag får aldrig nog av dig <3, du är det bästa som hänt mig!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0