- en blandning av en apa och en kines

VÄLDIGT dålig uppdatering här ja!

Sälen gav allt en skidresa ska ge: kortspel (oja, jag fick min revansch!), pulkaåkning (vi försökte ju iaf), massa skratt (tack tack!), danskar (dom finns överallt och dom kan verkligen inte åka skidor), Teddyboy (babe, himlen är oskyldigt blå) skööööna vurpor (ja, dom stod Becka för), off-pist åkning (haa.), varm choklad (den är alltid me!), skidskolebarn (överallt, över hela backen), småhopp (det är dom bästa) och självklart sist men absolut störtst OTROLIGT HÄRLIG SKIDÅKNING!
Tack Becka för 5 underbara dagar! <3 <3

När vi åkte hem blev det allsång HELA vägen från Sälen och hem, Ted Gärdestad <3 Haha!

På fredagen när vi anlände till skolan märkte vi hur mycket klassen saknat oss. Åh, jag vet att ni inte klarar er utan oss ;). Haha!

Kvällen spenderades med världens bästa pojkvän, oh yes! Joakim it is! :)

10.00 på lördagen gick en buss från skolan och till Sävsjö. Det var dags för uf-mässa i Sävsjö. Det blev lite halvgalet sådär när vi började flirta med Knäckiskillar för att få såna där pastiller (eh, ja, det funkade ju!) och när Becka tvingade mig att presentera mig för Månsson (som jag inte träffat på 4 år.. ofta att han kände igen mig liksom). Well, det gick bra det med och vid 14.00 åkte en trött och väldigt mätt klass tillbaka till Nässjö ;)

Jag tog 15.05 bussen ut till Anneberg för att spendera resten av dan med Joakim. Massa mys, fotboll, barngeni och disco blev det ;P.
Det finns inte ord för dig, Joakim Strandh. Du får mig att må otroligt bra! <3 <3

Idag blev det bandy. Mest taggad var nog Rylander faktiskt. IFK Nässjö tog hem det iaf och nästa helg blir det SM-final. Herregud, grattis!!!!!! OCH LYCKA TILL NÄSTA HELG!! :)
Lovisa, du är värd allt det där. Du är verkligen det. Jag vet ingen annan som kämpar så som dig. När du bestämde dig för att satsa på bandyn har du aldrig gett upp. Det har blivit en hel del motgångar, men jävlar vad du kämpat! Du är verkligen värd det här. För 3 år sen var vi ute och gick. Du sa: "tänk dig en sm-final i allsvenskan. shit! fast ja, om det nu någonsin skulle hända skulle ju inte jag få spela ändå.. men ah, det hade varit så jävla stort!" Jadu, Lovisa, nu är du där :) GRATTIS!!! <3 jag älskar dig, glöm aldrig att du är bäst!

Nu ska jag försöka plugga, men jag kan inte koncentrera mig.
Fillan, jag tänker på dig.
och jag finns här <3, alltid.

Puss/Johanna

när mina fingrar inte känner mer
när mina ögon inte längre ser
när livet vänder
ska jag ännu be (come give me love, come give me love)

kom ge mej världen
kom ge mej fred
kom sänk ditt huvud
och lägg dej ner
kom ge mej kroppen
kom ge mej allt som du har

och jag ska stanna kvar



Kommentarer
Postat av: Lovisa

WIIE :D jussi, jag älskar dig!!

2008-03-11 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0