- bångekött

Hej hopp i Lingonskogen!

Igår var hoe här, och Lovisa och Joakim. Vi åt kladdis, spelade kort och ja, jag vet inte :P Hängde typ. Det var nicesomfan.

När dom gått stack jag ut och sprang. 1 mil, precis som kvällen innan. SÅ JÄVLA NICE <3, det finns inte ord för den känslan! När jag kom hem kände jag av att jag hade ont i halsen :/. Det är väl typiskt att bli sjuk nu?

Well, upp och iväg till skolan idag! Jag och Book stekte igenom spanskan, med ungefär samma poäng på provet ;D haha. Mitt första IG faktiskt, fast det var på den mindre delen av provet och det var inget vi kunde läsa till heller.. så vafan, ^^. Spanska är inte riktigt min favorit och Jenny är inte den hon en gång var, på the glory days of Norråsa!

Geografi med Affe, det var ungefär som vanligt fast blev väldigt förundrad över hur jäkla tyst det var på lektionen. ALLA satt knäpptysta och jobbade (kan det ha något att göra med att Victor, Viktor och Oskar lämnade salen ganska tidigt? ;P). Det enda jag hörde var hoes musik som liksom spelade igenom till mig ^^

Jag och Becka drog lunchen och ja, allt lekte på. Sen vare dags för engelskaprov. Gud vad jag hatar prov men jag älskar känslan av att nyss ha gjort det! :D, whei! Jag vet faktiskt inte hur det gick. Det här med grammatik har aldrig riktigt varit min grej..

Imorgon är det 2 lektioner som gäller (nej, Joakim, du behöver inte kommentera att du är ledig. jag VET det nu! :P). Har legat i sängen sen jag kom hem och tyckt synd om mig själv.. ont i halsen och i huvudet. Go Johanna!

Träningsläger i helgen, oh yes!
Puss/Johanna

Joakim,
jag är obeskrivligt kär i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0