- nej nej, lucy var inte homo

Gårdagen var väl helvetet itself.. iaf under eftermiddagen.
Slutade skolan vid tre, cyklade direkt till Ica för att jobba med jordgubbarna - KUL LIV!
I 4h stod jag och önskade att jag kunde vara någon annanstans..

Efter dom där 4timmarna iaf så vare dags för FOTBOLL :D. Jag, Landin och Jesper åkte ut till Boda där Strand bor med Oskar, Strand och Rosen :) Där blev det Sverige - Grekland på storbildskärm (värsta projektorn!) och det var inte helt fel :). När Zlatan gjorde målet så trodde jag seriöst att den där skulle rasa ner :P Och stackars den lilla bebisen! (Strands lillebror), när vi skrek. Naow :)
Aja, JÄVLIGT skönt att dom vann och JÄVLIGT skönt att kungen Henrik Larsson visade att han fortfarande håller i landslaget :D <3

Idag vare upp och iväg till företagsekonomin där man drog hem vinsten i årets Ekonomitips som vi haft typ en gång i veckan hela året ;). Oj oj säger jag bara! Haha, jag och Sara hamnade på samma poäng och utslagsfrågan blev:
- Vem är Sveriges finansminister?
Eftersom jag hatar honom så vare inte så svårt :). En ekonomiuppslagsbok fick jag, tack bosse! ^^

Sen vare spanska. Jenny, hur orkar du??!?!

Efter lunchen vare dags för fotboll. Vi var 14 personer i skolan idag men bara 10 på idrotten ;D Haha. Så det blev chiiiiill och det var nice :D

Har jobbat i 4 timmar nu och jag är så trött på det.. redan. & jag börjar bli riktigt nervös inför Vätternrundan. RIKTIGT nervös. När jag började tänka på det idag kunde jag inte äta mer.. herregud.

& imorgon blire ingen skola, så oj, JAG VÄLKOMNAR MITT SOMMARLOV! :D
Puss/Johanna


this is the last time I will fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0