- NDD 674

heeej hopp!

Det blev 6km igår, heeeeelt underbart! :D Jag sprang, seriöst, och log HELA vägen! :D Fy fan vad jag saknat det.. helt sjukt! Men igår kväll började det smärta som fan i mina vader.. :S jag har ingen aning om vad det är så vi får väl se om jag ger mig ut idag också, grymt sugen är jag iaf! :)

Efter springturen åkte jag, ma och pa ut till stugan för en kväll med fotboll (varför råkar jag alltid ut för denna jävla fotboll?). Somnade när det blev tillfälligt avbrott :P och sen var det bara att sova vidare när man fått reda på att Tyskland vunnit.

I stugan sover jag så jäkla skönt, så det blev en 12 timmars sömn till 10.00 idag :D niiiihice är det! Frulle och sen in till stan för att cykla upp till trafikskolan. SUG! Jag är förbannat trött på dom där repitionerna nu och jag vill inte ens tänka på hur mkt jag kommer få sitta där nästa vecka :/

Och regnar gör det me! BUUUH!

Ikväll blir det filmmys med mami i stugan :) inte fel, inte fel.

Ha en bra torsdag gott folk så hörs och ses vi!

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0