- makaroner&knull, vad säger du?

Hej!
Lördagen blev succe - kan det bli annat med Lovisa?

Ingen myskväll blev  det utan vi drog rakt på drinkarna gustav ställde fram ;D Och när sambucan uppenbarade sig radades hela 2006 upp i mitt huvud. Det var då jag drack Sambuca istället för vatten, herregud vilka galna helger!
Aja, det blev en kväll med tjejerna hos Ida, lika bra som alltid <3 JAG ÄLSKAR ER! :)

Söndagen blev en såndär typisk bakisdag. Vaknade vid 11-tiden och det blev pizza med bröderna. & jag hatar att jag bara får låna er på helgerna nuförtiden. jag hatar att ni inte är här - jämt. jag kan ta mina och gustavs bråk och jag kan ta albins ständiga sjungande, bara ni är här. för det är så förbannat jävla ensamt utan er.

Vid tretiden träffade jag två taggade brudar :D Karro och Cajsa, vi planerade lite och taggade lite. För om några veckor sitter vi i Alanya och kommer inte tänka på något annat än den stunden som är. Det ska bli förbannat skönt att komma ifrån det här ett tag.

Sen vid sju tog jag och Lovisa bussen ut till Abg för lite häng där med Ivan, Joakim och Micke. (JAG SLOG LOVISA 2 GÅNGER I PES, 2 GGR!!!). Fast sen slog hon mig tredje gången så nu står det 2-2 i matcher! Avgörande snart? ;)

Spanien vann iaf, vilket var trevligt (like I could care more..?). Sov hos Joakim till typ 11 (så kommer inte kunna somna än på ett tag, vilket är ett STORT problem eftersom jag är ensam hemma..)
Har varit där större delen av dan. Att se Joakim dammsuga är värt allt! ^^

Nu ikväll har jag handlat (vuxencreds till åkesson) och hämtat den väldigt sexiga våtdräkten jag ska ha när jag simmar Vansbrosimningen, det börjar bli dags! :D

Well, nu har jag bakat kladdkaka såhär på kvällskvisten, drogat mig igenom 4 Paradise Hotel-avsnitt och nu lyssnar jag på Disney-låtar :). Aouh, <3. Nu ska jag kolla på film för att kunna somna fort sen.. jag hatar att vara själv hemma när jag ska sova. Jag verkligen hatar det. Ligger och lyssnar efter ljud och önskar att jag var någon helt annanstans. Och nu har jag sprungit runt och tänt alla lampor i hela lägenheten.. shit.

Jag orkar inte med mig själv. Jag orkar inte tänka längre och jag orkar inte undra. Jag vet exakt hur jag är och hur jag kan sitta och fundera i timmar och fylla mina dagbokssidor med olika teorier. Och jag är så jävla trött på det. Men jag vet inte längre vad som är värt vad eller vad jag borde göra för att få det att sluta. Jag vill byta ut min hjärna och tömma allt jag har i huvudet just nu för jag märker ju själv hur dåligt jag mår av skiten.
Jag vet inte ens om du är värd det längre, för du gör inget som kan få mig att tänka annorlunda.

Puss/Johanna

a whole new world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0