- Kim, vi använder din tunga

Heeej! :)
Så har man klarat det. 30 mil på cykel - Vätternrundan och första stoppet för min Svenska Klassiker, wooooho!

Det var jobbigare än jag trodde och på vissa ställen kändes allt ganska hopplöst.. jag menar, när man cyklat 10mil så ska man cykla 20 till?! Låter helt vansinnigt.. :S

Fick punka efter 3 mil, så cyklade nästan 2 mil med punka vilket var skitjobbigt. Det regnade också i början.. så det sög. Men annars har det gått bra. :)

Cyklade från 21.26 till 13.12, vilket resulterar i att jag cyklade 15h och 46 min.. & just nu fattar jag inte ens att jag faktiskt gjorde det..

Och självklart saknade jag Dreamhack när vi cyklade in på Elmiaområdet och man såg alla pallar stå uppradade därinne.. men jag såg vissa likheter - ofc! :
  • Dumheten - är man inte lite dum i huvudet om man stänger in sig med 10000 andra svettiga nördar och är man inte lite dum i huvudet om man sätter sig och cyklar 30mil frivilligt?
  • Måendet - ja, jag klarar knappt att äta på DH eftersom jag mår illa större delen av tiden och samma sak var det med Vätternrundan, fick verkligen tvinga i mig skiten.
  • Humorn - jamen självkart finns det humor på Vätternrundan också.. kanske lite lamare men man fick sig några skratt under vägen, thank god!
  • Sovandet - fick mig en powernap i Hjo på typ 3min(i den konstigaste ställningen jag någonsin suttit i) och samma sak äre på DH ^^
  • Känslan - känslan av att va på DH är obeskrivlig men känslan av att komma i mål efter Vätternrundan slår allt annat! Så nöjd och glad har jag aldrig varit :)
Well, nu har jag ont i nacken och knäna men jag lever och nu är det äntligen dags att börja springa - wiiiiho!

Såg fotbollen igår också med Joakim, Emelie, Andreas, Tobias och Jessika :). Försökte sova lite men fick inte för Joakim så höll faktiskt mig vaken under hela matchen ;)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vet nog alla hur du och joakim höll er vakna!

2008-06-16 @ 12:38:12
Postat av: Anonym

jooo jag vet, men de är INGEN som tycker om lagen mer än dom i den blåa regeringen så varför väljer folk som inte gillar förslaget en blå regering lixom? .. too bad

2008-06-19 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0