- jag kan se ut som en igelkott om jag vill!

Heeej!
Jahopp, ännu en dag har typ tagit slut. HELT SJUKT vad tiden går fort!

Dagen började tio i tio med företagsekonomi. Gjorde det sista med marknadsundersökningen, vilket var riktigt skönt. Trodde aldrig den skulle bli klar faktiskt, med tanke på att jag kom i den mest oseriösa gruppen i klassen (Jörnling, Kimpan och Murad). Men redovisningen gick bra och Murad imponerade riktigt mycket faktiskt.

På 1,5h lunchrast hann jag och Landin med varsin pizza och en stor portion skitsnack, visst är det underbart?! :)

Information&layout stod på schemat sen. MVG spikat! Helt underbart :)
- Jag tycker du är en solklar MVG-elev.
Taaaaack för att jag fick bli en riktigt datanörd och fick det bekräftat - ibland leker livet ;) Haha!

Hem efter betygssamtalet och här kommer årets chock! Jag, Johanna Maria Åkesson, satt i solen i 1,5h!!!!! 1,5 TIMME! Helt otroligt ju! Läste ut Broarna i Madison County, som jag lånade igår. Jag har ingen aning om vad jag tycker om den boken.. Antingen är den förjävla bra eller riktigt dålig. Men romantik innehöll den :D

"I ett universum av ovisshet får man bara uppleva den här sortens visshet en enda gång, aldrig mer, hur många livstider man än lever."

Vaaaackert!

Efter att boken varit utläst (efter en timme typ) var jag seriös och la mig på en filt för att sola ryggen också (creeeds till mig!) Satte på MP3'n och tänkte. Jag har liksom glömt bort allt det där tänkandet, men det var riktigt skönt att bara tänka igenom vissa saker och inse vad jag prioriterar i mitt liv. Jag kom fram till att det inte är allt det där jag trodde.. hmm.

Vid fem vare jordgubbsmöte på ICA iaf ;P. Haha, jag lovade mig själv förra året att aldrig mer sälja jordgubbar, bra där åkesson! Tog typ inga tider heller, för antagligen blire lite jobb på Svenska Möbel också. nice är det!

Så fort jag kom hem vare dags att ge sig ut och träna. Kommit fram till att jag kommer upp till 50mil på de 4 träningsdagar som är kvar. nice är det! :) Idag blev det iaf 3mil och en ökning till 39,5 mil ;P. Det är SJUKT tråkigt och jag vet inte längre vad jag har gett mig in på..

Ska väl skriva en del dagbok nu (blir så när man tänkt en massa, haha ;P) och sen ringa Joakim lite senare.

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: oskar

DEN SKA LÄSAS PÅ ENGELSKA (A)

2008-06-03 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0