- hon hade inte fimpat blöjan

Heeej!
Det var riktigt surt att gå upp imorse, vet inte varför men mina ögon ville inte öppna sig och jag hade verkligen ingen lust att gå upp trots att solen lös utanför fönstret..

Men upp vare och iväg till min sista engelskalektion NÅGONSIN! Kan någon förstå hur jävla skönt det är?! :) VG blev det och jag är nöjd!

Sen gjorde vi någon enkät och när frågor som:
- Hur ofta vill du ta på någon annans könsorgan?
- Hur ofta tänker du på sex?
- Hur ofta vill du säga snuskiga ord?
kunde jag inte sluta tänka på Fillzor, hahaha!
En biobiljett fick vi för besväret iaf, inte fel inte fel!

På tal om bio, läääääängesen jag var på det nu! Förr var jag ju jämt på bio :S

Aja, dags för rättskunskap (som malle och landin SKOLKADE ifrån!) och det var en chill lektion. Även sista lektionen där! Varit en rolig kurs faktiskt och man har lärt sig en massa :)

Ingen NK så satt och väntade på Landin (som gjorde klart nk-arbetet) och hann med en ganska lång pratstund med Micke, niihice, blev en del gamla minnen :)

Ut och iväg på stan med Landin. Blev en del skratt under timman vi hängde där. Kändes som att vi var 10 år igen och fick gå på stan själva för första gången ;P. En glass i den sjukt varma solen och ett besök på bibblan hanns också med!

Hem, äta och sen till körskolan för att plugga teori innan körlektionen. Gick muy bien och nu på kvällen cyklade jag 4,5mil. Det är fan inte roligt och jag körde ut mig ganska hårt då jag cyklade lika fort som jag brukar göra på 3,5mil... nu är jag lite snurrig i huvudet (mer vätska, åkesson!) och lite hungrig..

Men ska ringa Joakim, borsta tänderna och läsa lite till innan det är dags för sömn.

3 dagar kvar!
Puss/Johanna

You see I've always been a fighter
But without you I give up

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0