- får jag vara dagens person nu?

Hej!
Idag har dagen varit ganska bra :) Började med företagsekonomi. Var klar med databokföringen så gjorde en uppgift i boken, mycket mer blev inte gjort ;D Tagg till klassfesten och massage av Ivan! (taaaack!)

Sen fortsatte det med spanska. Hade NP i hablar och jag klarar ett G i spanska, det är niiihice! Som sagt, jag hatar språk! :P Eric ägde oss alla måste jag säga, haha!

Lunchen gick fort för att sedan dra ut på gräsmattan (som numera är gul^^ Ivan, du har fått en kompis! (förlåt, jag vara bara tvungen!)). Där lekte klassen med frisbees. Jag och Strand tog en klar ledning efter de två första kasten men efter det tredje gick allt åt helvete ^^ Men att vi hade kul var ju huvudsaken ;)

Efter det var det dags NK :) Jag och Adam (Carlsson ^^) gick igenom entrén där massa åttor stod. Så säger han:

- Åh, så många småtjejer.
- Haha, ja, lammkött! Go for it!
- MMMM, we'll make the floor bleed.

Ja, att få den inre synen var väl inte så mysigt ^^ Haha. Aja, betygssamtal var det enda som gällde på NK'n ( vi fick reda på att vi är leeeeediga på måndag! :D :D eller ja, dom som är klara med Gapminder och rapporten d.v.s. JAG ÄLSKAR AVSLUTADE KURSER :D).

Iväg till Ica för att inhandla groggvirke (Johanna i sitt esse, haha!). Det blev en del innan jag cyklade hem, åt och stack iväg till Vallbohaga med Becka :)

En underbar eftermiddag med båt, sjö, sol, sommardrinkar, smirnoff och chips ^^. Taaaaack babe! <3

- Johanna, erkänn att du tycker om att snacka skit ibland?
- Eh.. ja.
- Ja, har du något att berätta då?

Fyfan vad jag tycker om dig! :D

Nu ska jag sova, för imorgon (IDAG FFS!!!!) äre klassfest och då är man inte trött! :D

Tonight it´s getting hard to fall asleep
Puss/Johanna

I´m sorry for all the little things I didn´t know
I´m sorry for the words iIdidn´t say
But what I still do
I´m still loving you

But now I can relate
To everything that I did wrong
Stop breathing when I think I´m losing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0