- ett fett L efteråt

Jaha, vad ska man säga? ;) Jag har varit så busy de senaste dagarna att jag inte ens hunnit med att städa mitt rum på typ 1 vecka (vilket jag faktiskt brukar göra lite varje dag, eller jag brukar aldrig låta det förfalla :D

Men iaf!

TORSDAG: Slutade skolan vid typ ett efter ha pimpat aulan med klassen <3
Drog ner på stan med hoe och sen hem till mig. Efter att ha smugglat tårta med Becka blev det balen en sväng innan klassfesten började :D

Där bjöds det på; ankungar, världens bästa drinkar made by johanna åkesson, älgöl, chips i överflöd, grillat, promenix, bad för dom som ville och vågade ^^, magflash!, rull i gräs, stor användning av vattenpipa, dassbesök, invigning av grästoan, tårta, födelsedagsfirande, skönsång i massor och självklart massa skratt!

Vet inte hur många ggr jag trillade på vägen hem och körde ner i diket typ men hem kom jag på nåt sätt och somnade sött i sängen :D

TACK FÖR EN TOPPENKVÄLL, SPB0609 <3

FREDAG: Den här dan var inte den bästa i mitt snart 18åriga liv ^^ Mami väckte mig för att skjutsa ut mig till Lövhult där jag skulle hjälpa papi.
Jag kunde knappt prata och ännu mindre äta. Ville hem till sängen hela förmiddagen.. & NOK är ju verkligen förstående, he, nooot.

Aja, efter en dusch kom Lovisa och vi drog sen iväg till Anneberg med Becka för att kolla fotboll. Trots mitt väldiga dåliga mående gick det bra och Abg vann - grattis grattis!
Sen blev de film me hoe, Joakim och Böna innan dom åkte hem och jag somnade i Joakims armar :) <3

LÖRDAG: Tog en ganska tidig buss hem för nu vare studenten! :) Min kusin, som jag också ser som en bror, tog studenten och det var sorgligt.. oja, det var det. Nu är det bara jag kvar :/

Aja, det blev en dag i trädgården med en alldeles för stor släkt. På kvällen drog vi upp några tjejer till Maggi för att chilla och snacka skit. & Maggi, jag tror fortfarande du gjort något som är värre! ^^

SÖNDAG: Pappa kom och väckte mig vid sju för att vi skulle komma iväg på cykeln. Jag märker själv hur den här jävla cyklingen tar på mig.. alla timmar jag ägnat på den där är alldeles för många. Jag orkar inget längre, blir skitsur för småsaker och kan få för mig att vara irriterad på någon utan någon anledning. Det är som världens värsta och längsta PMS och jag hatar det! Jag kommer aldrig mer träna landsvägscykling efter Vätternrundan om jag klarar den. Aldrig mer.

Efter träningen åkte jag ut till Anneberg iaf :) Där blev det väl fotboll större delen av dan. Inte riktigt min favoritgrej om inte Sverige spelar men vad gör man inte för att få vara i närheten av världens bästa pojkvän? :) <3

IDAG: Vaknade hos Joakim av att hunden skällde och då vart man ensam :( Din säng är alldeles för stor utan dig, älskling! Aja, upp vare och en skrattande Becca stod och kollade på, haha :P. Frulle och bädda sängen hann man me innan jag och Becca tog bussen in till Nässjö (fick sitta därbak och va cool, enligt Becca, tack!)

Väl härhemma tog jag cykeln för att träna sista gången innan Vättern (skulle tränat imorgon efter jobbet men kom på att det är ju FOTBOLL och SVERIGE SPELAR :D). 3 mil blev det och jag var förbannad under hela vägen för det var en sjuk motvind och jag fattar inte vad jag gett mig in på. Kom upp i 50mil iaf, och rekommenderat är 100. Grattis.

Oberga kallade och jag var där 15.00-19.15. Var irriterad redan innan jag kom dit så jag stod och störde mig på allt och alla. Men duktig som man är höll man minen och log mot alla och drog samma replik 10000000ggr:
- Haha, jaa.. (LE!), dom är odlade i Oberga utanför Tranås.
- Jadå, dom är svenska! Heee.
- Dom är så billiga för att det finns många jordgubbar nu, vädret du vet.. (LE!!!!)
- Någon speciell du vill ha?
- Jadå, vi står här tills jordgubbarna tar slut!

Men jag kom hem och då orkade jag till och med städa rummet lite smått. Ska sova tidigt ikväll och imorgon blir det väl 2,5 lektion.

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0