- don't scream

Heeej!
Yeeas, i fredags efter ett fyratimmarspass med gubbarna så åkte jag till Västervik och världens bästa vän :) <3

Det blev en lugn helg men rooolig, vi är ganska bra på att roa oss sjävla ;) Och när "Nääääämen haaallå" hörs hela tiden så slutar man inte skratta :)
tack för att du är min vän, jag kommer behöva dig hela mitt liv :) <3

I söndags förmiddag åkte jag till campingen iaf för att spendera några dagar i Strandhs husvagn med Joakim, Emelie och Andreas ;D
Dagarna bestod av:
  • Chicago (jag vann en gång iaf ^^)
  • Professor-spelet (nästa gång jag tar fram spelet ska jag fan klara det!)
  • Fotboll (tjaa, inte för mig :P)
  • Grillning (Andreas-the grillmaster!)
  • Fiske (eller Andreas försökte iaf, tills hans fiskelåda gled ner i havet ^^)
  • Emilio (ja, hunden alltså som man väcktes av x antal ggr)
  • Kyla (jag vaknade av att jag hackade tänder några ggr :P)
  • Bad (det var iiiiskallt!)
  • Golf (ska jag skriva hur det gick eller blir Joakim och Andreas ÄNNU mer förbannade då?)
Ja, jag har haft det muy bien och att världens bästa pojkvän var nära dygnet runt är ju inte fel :)
jag älskar dig, joakim strandh!

Idag har jag kört halkbana, det var gaaalet men ganska kul ^^ Klibban tog död på några panchisar, Josefin fick spinn och jaa, det var kul! :P

Nu ska jag snart SPRINGA, för det var ett tag sen :D :D :D

Puss/Johanna

När faller du i gråt?

När faller du isär?

När faller du för vinden som har burit allt det där?

När faller du tillbaka till den du faktiskt är?

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Jag älskar dig :)

2008-06-25 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0