- dom var svarta och kineser samtidigt

Heeej! :)
Dagen har varit väldigt chill hittills :P Har gått runt i lägenheten och skrikit ikapp med Westlife och knarkat kosttillsskott, oboy och mackor. :P

Nu, snart vid 12 ska jag in till mormor som har lagat en uppladdningsmiddag till mig inför morgondagen ;D, och efter det direkt upp till körskolan för lite teoriplugg och körlektion innan jag drar kosan mot ICA och sista passet med jordgubbarna för veckan. Direkt efter det blir det Fillan och jordgubbs och glassmys, bättre än så blir det inte! :)

Så, ja, jag har hela dan planerad från 12 :)

Det blir till att sova tidigt ikväll dock, för morgondagens natt kommer gå åt att cykla, cykla och cykla. Startar 21.35 imorgon kväll och räknar väl med att vara i mål vid 14.00-15.00 nångång, förhoppningsvis :)

Jag är skitnervös faktiskt. Tänk om jag inte klarar det? Då är ett 5-årigt mål åt helvete. Herregud.. :S

Aja, har faktiskt lyssnat på Britney idag, hör och häpna! Men jag fastnade för texten, precis som vanligt..

I wanna believe in everything that you say
'Cause it sounds so good
But if you really want me, move slow
There's things about me you just have to know

Sometimes I run
Sometimes I hide
Sometimes I'm scared of you
But all I really want is to hold you tight
Treat you right
Be with you day and night

Hmm..

Aja, nu ska jag in till mormor för lite käk och ja, sen vet ni vart jag håller hus ;)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: filly

efter mys med mig kan inget gå fel! klart du klarar cyklingen, babe!

2008-06-12 @ 14:33:22
Postat av: malin

haha det är typ den texten som jag kan fastna för ibland när man väl lyckas hitta sina gamla skivor ^^

2008-06-21 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0