- deppig mat

Heej! :)
Gårdagen flöt på bra måste jag säga ;D

Efter 4 timmar med jordgubbarna cyklade jag till Fillzoe med glass, chokladsås, maränger och jordgubbar - MUMS! :) Det blev nästan 3 timmars snack, och det behövs. Varje dag. Det finns inte ord för vad du betyder för mig, älskling eller hur mycket jag älskar att höra dina åsikter! <3

Idag var det upp halv åtta för att sen vid halv nio åka till skolan. Fixade lite med böckerna innan vi tog plats i aulan för att sluta för andra gången på Brinellgymnasiet ;). Det blev sång och massa utdelningar. Fick 2000kr av aktiestinsens fond för mitt mvg i aktiekunskap - NICE! :) Sen blev det 500 till i Antitobaksprojektet - det är nice! :D

Det var underbart att sluta tvåan iaf, för det har var, seriöst, var det jobbigaste året under hela min skoltid. Vi har aldrig haft så mycket att göra, eller så mycket prov. Så ja, det är skönt. Men samtidigt kommer den där ångesten att om ett år slutar vi och vad fan ska vi ta vägen då?

Efter avslutningen drog jag, mamma och papi till Sandsjöbaden för att äta, deras planka måste få pris, underbart god :D

Nu sitter jag härhemma och är så jävla nervös att jag inte kan sova :/, fast jag egentligen behöver det. Jag har panik, för om 7 timmar startar jag. Åhh, vad fan har jag gett mig in på?!

Aja, nu ska jag väl iaf försöka sova lite.
JAG HAR SOMMARLOV! :)

Puss/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0