- a fair trade

jag skyller på att det är sommar! Därför nördar jag inte lika mycket ;) (haha, not true!)

Yes, i söndags blev det mys med tjejerna. Ni är guld värda! <3, och i måndags åkte jag till Joakim efter att ha lidit mig igenom ett pass med jordgubbarna :S

Sov där och hem till körlektion ^^. Snackade lite med Beac - helt galet vad jag saknat henne! :) <3

Vid sju åkte jag och Lovisa ut till Abg för att kolla när Abg vann mot dom där utlänningarna ^^ Haha, du är så jävla underbar, Lovisa! :) Sov hos Joakim och sen upp tidigt för ännu ett pass med dom små röda gubbarna. Fy fan vad tråkigt det är.

Well, efter det mötte jag Beac för en film och massa snack med henne <3, tills klockan blev sju och jag och Lovisa tog bussen till Anneberg för att kolla fotboll.. ja, dom förlorade och det suger att EM verkligen tog slut, men Henrik Larsson kommer vara min kung och trots att han inte gjorde en jätteimponerande insats denna gången har han en del meriter att leva på och han kommer glänsa i VM-kvalet, for sure.

Oja, och imorse var det dags för jordgubbarna igen. För första gången någonsin skrattade jag på riktigt idag (ja, man skrattar ju en del när en kund drar ett skämt, fast man tycker det är skittråkigt). Det var nämligen så att vi jobbade två samtidigt idag så Angelika kom vid tio och fick mig att skratta en del innan det var dags att lämna över ;P

Sen jag kom hem har jag väl gått runt och städat mest, fixat lite inbjudningar till släkten (det är ju nämligen så att någon fyller 18 om 3 veckor :))

Dagens uppmuntran kom på posten och redan på kuvertet där det står:
Johanna "Nässjös hetaste babe" Åkesson
börjar man skratta för då fattar man att det är från Anders :) Jag kan inte sluta skratta åt honom <3

Well, inatt blir det stugan och imorgon efter jobbet åker jag till Västervik och Beac. En helg med henne, bättre än så blir det inte :). Jag behöver det, oh yes I do. <3

Puss/Johanna

I miss the days when you noticed that I exist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0