- man fyller ju bara 18 en gång om året

Heeeeej gott folk! :)

Åh, just nu flyter livet på ganska bra, så hinner aldrig sitta vid datorn :P

Fredag 4 juli - onsdag 9 juli: Jag spenderade dom här dagarna i Västervik med världens bästa pojkvän <3. Det blev solande, badande, bastande, minigolf, kortspel och massa mer :). Jag blev kompis med Emilio - finally! Och jag kom inte sist på minigolfen - det tar sig! :) tack joakim, för 5 otroligt underbara dagar <3 finns inte ord för hur mkt jag älskar dig!

Yes, sen blev det häng i stugan och sådär innan den stora dagen kom:
11 JULI!!!!
Det blev en underbar dag trots att Joakim åkte till Västervik igen :/

Och en gaaalen kväll och natt! Men man lever bara en gång om man fyller ju bara 18 en gång i sitt iv ;). Tack för en otroligt underbar dag/kväll/natt, vänner och familj! Ni betyder allt för mig! <3

Ja, släktkalas och sådär hanns också med innan det blev söndag och dags för Vansbrosimningen. Det var jobbigt, hårt och tråkigt men nu har jag gjort halva klassikern :D

Sen dess har jag mest hängt med la familia och Artemisa som är här nu :D Och det finns inte ord för hur mycket jag saknar Mexico så fort jag hör hennes röst. Allt jag ser och hör med henne kopplar jag till Mexico och dom 3 otroligt underbara veckorna där. :/

Har jobbat en del också, mindre kul. Men idag fick jag sluta tidigare :D Så ikväll lutar det åt bio och sen utgång med några av tjejerna :)

Joakim, det är jobbigt när du inte är här och när jag vet att jag inte kommer få träffa dig på något som känns som evigheter. Jag hatar att inte kunna få en puss av dig och veta att allt är bra. Jag hatar att jag kommer få vänta ett bra tag till på att få se dig och hålla om dig. För du är det absolut bästa jag vet <3.

Puss/Johanna

men varför blir det alltid såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0