- babyface & det är inte positivt!

hej hopp!
varför går tiden så fort när man har sommarlov? :/

Veckan har iaf bestått av jobb och Artemisa till största del :) Och det suger att hon har åkt hem igen, för det känns som att det kommer ta väldigt lång tid tills jag får se min älskade extramamma igen :) <3

& imorgon är det alltså dags för O-ringen Sälen 2008. Det kommer bli gaaaalet kul! Lovisa har lurat in mig på D18 och jag vet inte om jag klarar den klassen, men det märker vi ju :). Mitt mål är att inte bryta, men jag tror det kommer hända ändå :/.

Så det blir ett kort inlägg eftersom det är dags att sova nu :P. Sov i typ 3-4h inatt (p.g.a av en pojkvän som inte riktigt ville sova ^^) så är sådär laaagom pigg och sitta i en bil i x antal timmar är inte något jag ser fram emot.

Men en vecka med mig, Lovisa och O-ringen kommer bli oslagbart!
Lovisa Elovsson, du anar inte hur glad jag är att jag har dig i mitt liv. Du har alltid funnits där och fått mig att skratta när jag mår som sämst. Du får mig alltid att glömma alla problem för stunden och bara leva istället! Jag älskar att vi kan sitta i timmar och uppdatera varandra om våra liv och prata om alla underbara minnen :). Jag älskar dig, Lovisa, och jag vill ha dig i mitt liv föralltid. Efter 50 är det ju ingen mening med livet längre, men fram tills dess <3 ;).
Lämna mig inte och låt denna veckan bli sådär gaaaalet bra som alla andra O-ringen med dig! O-ringen 02,04,05,06 :)

Jaja, godnatt gott folk! Jag ska tränga bort dom där läskiga tankarna nu och den där väldigt stora klumpen jag har i magen och försöka sova.

Puss/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0