Min johanna :) <3

Johanna om du bara visste hur mycket du betyder för mig! Du gör mig så oerhört lycklig och glad. Jag är galet kär i dig och är jätte jätte glad att vi träffades <3.
24/11 - 07 ett datum jag aldrig kommer att glömma. det var dagen du och jag blev vi :).  jag vill fortsätta ha det så här för med dig mår jag så sjukt bra! du är så sjukt underbar, Johanna.
Det bästa minnet jag har med dig än så länge måste vara när vi kollade på stjärnorna, det var så sjukt mysigt :)
Så fort du inte är hos mig så saknar jag dig hur mycket som helst och vill ha dig vid min sida. För när du är vid min sida mår jag så sjukt bra och känner hur jävla lycklig jag är att ha dig <3
Du är det finaste jag har, och ska inte släppa taget om dig:). 
Tack för du är min! <3

/ Din joakim :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0