- vecka 4!

Yes yes!
I onsdagskväll blev det alldeles för hård träning för en Johanna :P Papi är alldeles för bra helt enkelt!

Igår vare skolan, som vanligt. Det sög, som vanligt :P
Efter skolan blev det lite engelskaläsning och sen Esa några timmar.
Träffade småttingarna - Elin, Viktor och Madde :D <3 <3

När jag kom hem därifrån blev det 3km, och gud vad jag vill springa längrelängrelängre, men tänker som sagt inte göra samma misstag som förrförra sommaren, då jag inte fick träna på 7månader. Dom värsta månaderna i mitt liv :/

Well, har aktiekunskap nu. På PL dödade vi nästan varandra, haha, så jävla roligt ^^. Jag <3 PL-leker = SANT :D

Bettan vill ju seriöst bli som vår engelskalärare när det gäller mängden arbete. HERREGUD, ge mig lov!

Och på företagsekonomin blev vi indelade i grupperna för marknadsundersökningen. Och självklart kommer jag i den mest seriösa gruppen; Adam J, Kim och Murad. Det är dom tre mest oseriösa killarna jag någonsin träffat :P
Men aja, det får vi fixa :D

Ska bara ha betygssamtal nu, så den här lektionen känns förbannat meningslös..
Efter skolan blir det Joakim :D

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0