- vad fan är urinsamlag?

Ojaaa, eftersom bloggen börjar få en del besökare har jag fundat lite på att lägga in lite mer bilder ;). Haha, fast har ju bdb, så liksom.. äh! :P

Igår kom mami och hämtade mig och Joakim i skolan för att åka och handla. Sen blev det snack och mys tills vi åt pizza och kollade på Let's Dance. Joakim är en riktig beundrare av det där programmet ;). Själv hatar jag det typ ^^

Efter det blev det en PSYCHO film, så sjukt störd var den :P Glömt vad den heter men John Travolta va me, så var ju värt att se iaf ;)

Yes, och imorse stack jag ut med papi för att springa medan Joakim sooov, den jäkla latisen ^^. 6km blev det och ännu en gång försöker pappa döda mig. Han säger att jag inte borde träna så mycket just nu, ändå drar han igång som fan? :P Aja, grymt bra är det iaf :D

Resten av dan har spenderats med Joakim och vi har inte gjort något överhuvudtaget. Så sjukt skönt att bara ta det lugnt :) WIE!

Ikväll? Jadu, frågetecken! Men antagligen några av favoriterna :)

- Men du vet! En tid liksom, man sätter h bakom! Typ 3 HMMMMM, fast h! Fattar du?
- Pssst, menar hon historia?
Puss/Johanna

I'm always gonna worry about the things that could make us cold

this is the last time
that I'm ever gonna give in tonight
are there angels or devils crawling here?
I just want to know what blurs and what is clear - to see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0