- tjejen med stort h

dålig uppdatering..

TORSDAG: Efter lunch på Sweet Chili med Albin och mami så gick jag och mami en sväng på stan. Köpte massa småsaker typ ^^. Sen åkte jag med Joakims päron ut till födelsedagsbarnet :D
Där vare fika och Joakims kördebut, du kanske ska testa att starta bilen nästa gång älskling ;)

FREDAG: Vaknade hos Joakim och åkte med honom, hans systrar Becca, Emelie och Jessica, Emelies pojkvän, Jessicas pojkvän och två barn och hans bror Benny till Bowlinghallen för att köra lite bowling. Jag va inte sämst iaf ;). Sen blev det hem, baka lite och ta det väldigt lugnt bara.

LÖRDAG: Det blev en jääääsdag med ett välbehövt bad, ansiktsmask och hårinpackning :). Framåt kvällen droppade Beac, Becka, Emma Svensson och Emma Karlsson in ^^. Det blev cider och ordförklaringsspel. En riktigt rolig kväll helt enkelt, thanks!

SÖNDAG: Ivan ringde och väckte mig vid tjugo över tolv. Han och Joakim kom hit lite innan ett. Vi åt frulle och åkte sen upp till Vallen för att se IFK krossa Tranås. Lovisa va bäst, helt klart :D <3
Efter det åkte jag och Joakim hem ett tag, vi åt och jag städade lägenheten innan vi tog bussen ut till Anneberg. Där tog vi en 1timmes promenad med Ivanhoe runt i Abg innan Hanna kom och vi kollade på en halv film typ :P
Halv två-två traskade vi hem till Joakim igen för att sova :)

IDAG: Vaknade hos Joakim vid tolvtiden (kanske dags att vända tillbaks dygnet..?) Vi åt och pussades lite innan jag åkte med bussen in till stan. (jag saknar dig redan!). Hemma blev det telefonsamtal på telefonsamtal. Först vare Becka, sen Ivanhoe, sen Becka igen och sen Esa :P.
Vid femtiden kom papi hem, och han fick med mig ut och springa. Skidor vare för dåligt väder för. Så 6km blev det, och trots att jag varit sjuk ett bra tag vare helt jävla underbart! :D <3 <3
Nu ska jag snart titta på Andra Avenyn (det är liksom så dåligt att det blir bra^^)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

bara för du är världens unerbaraste

2008-01-07 @ 19:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0